Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رژه مشترک هوایی و دریایی نیروهای مسلح در بندرعباس با شرکت جنگنده‌ها و بالگردهای اف ۴ و میراژ نیروی هوایی ارتش، سوخو ۲۲ سپاه، توکانو، یاک۱۲، بالگرد S.H  و ۲۱۲ نیروی دریایی ارتش و یگان های سطحی، زیرسطحی و هوادریای نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در بندرعباس و خلیج فارس با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، امیر سرلشکر آشتیانی جانشین ستادکل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار پاسدار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و فریدون همتی استاندار هرمزگان  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه

دریافت 38 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها -فردین وطن خواه: هرساله در کنار زیبایی‌های بهاری میمه در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، این منطقه میزبان مرغ‌های دریایی است.

کد خبر 6085503

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش