Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دولوریس آوویرو، مادر کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی فوتبال جهان از تماشای بازی‌های پسرش منع شده و این منع را خود رونالدو وضع کرده، اما دلیل آن چیست؟ نگرانی ستاره پرفروغ یوونتوس درباره سلامتی مادرش.

کریستیانو رونالدو در یک گفتگوی تلویزیونی اعتراف کرد از مادرش خواسته بازی‌هایش را دنبال نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره‌گفت: «او به شدت دچار استرس می‌شود. دلیلش را نمی‌دانم، ولی اجازه نمی‌دهم بازی‌های مهم را تماشا کند. از دوستانم می‌خواهم همزمان با بازی در خانه ما و در کنار مادرم باشند تا او بازی را نبیند.»

ستاره پرتغالی یوونتوس ایتالیا که تا کنون ۵ بار برنده جایزه بهترین بازیکن جهان شده، افزود: «تا حالا دو بار در ورزشگاه از هوش رفته. او به شدت عصبی می‌شود. من دیگر پدر ندارم و نمی‌خواهم مادرم را هم از دست بدهم. به همین دلیل از خواسته‌ام بازی‌های نیمه نهایی و فینال را تماشا نکند.»

رونالدو در این گفتگو پس از آنکه ویدئویی از پدرش خوزه دنیس آوویرو را دید، به شدت گریه کرد. پدر رونالدو در سال ۲۰۰۵ و زمانی که ۵۲ ساله بود، به دلیل نارسایی کلیوی ناشی از اعتیاد به الکل درگذشت. رونالدو در آن زمان ۲۰ سال سن داشت.

مادر رونالدو در حال حاضر ۶۵ سال سن دارد و در ماه آگوست ۲۰۱۹ فاش کرد که به سرطان پستان دچار شده است.

منبع:العربیه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونالدو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم

شهید محسن حججی یکی از شهدای مدافع حرم است که در جوانی به اسطوره‌ای برای مردم ایران بدل شد و در راه دفاع از آرمان‌ها تا پای جان رفت. پدر و مادر محسن حججی درباره زندگی فرزند شهیدشان صحبت کرده‌اند که در ویدئوی زیر می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • سفر 11 ماهه هوادار مغول منچستریونایتد با دوچرخه برای تماشای بازی تیم محبوب
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم