Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، روسای ۳۲ دانشگاه دولتی در سودان در اعتراض به سخنان وزیر آموزش عالی این کشور استعفا کردند.

سخنان انتصار الزین صغیرون، وزیر آموزش عالی سودان درباره لزوم برکناری روسای دانشگاه و دانشکده‌ها در مرحله آینده در این کشور با واکنش اعتراض آمیز روسای دانشگاه‌ها روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسای این دانشگاه‌ها، استعفای خود را به عبدالله حمدوک، نخست وزیر سودان تقدیم کردند.

از آغاز اعتراضات علیه عمر البشیر، رئیس جمهور مخلوع سودان در ۱۰ ماه پیش، دانشگاه‌ها در این کشور تعطیل شده و قرار است در ماه اکتبر بازگشایی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفریقا تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد

وزیر کشور گفت: تمامی زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل به ویژه فضاهای متعلق به دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مورد استفاده همه مردم قرار گیرد.

به گزارش میزان، احمد وحیدی، وزیر کشور درباره آزادسازی پلاژ‌های دولتی در سواحل مازندران به نفع مردم اظهار کرد: با توجه به این‌که آزادسازی سواحل مورد تاکید دولت است و گام‌های مهمی نیز در این زمینه برداشته شد باید این اقدام نیز انجام شود. البته تمام این کار‌ها را نمی‌توان در یک بازه کوتاه انجام داد و باید روند قانونی را در نظر گرفت و کار‌ها را دنبال کرد.

وی تصریح کرد: نباید ساحل و زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل انحصاری شود که گروهی بتوانند از این فضا‌ها و امکانات بهره بگیرند و بخش بزرگی از مردم نتوانند. باید ساحل را برای استفاده همگانی آماده کرد.

وحیدی، اظهار کرد: به شهرداران ابلاغ کردیم محوطه‌های ساحلی که در حوزه شهرداری‌هاست برای عموم مردم بهسازی شود. برای فضا‌هایی که در حوزه شهرداری‌ها نیست هم باید طوری برنامه‌ریزی کرد که طبق مقررات زیرساخت‌ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند