Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@10:59:48 GMT

۸۰ برنامه هفته دفاع مقدس در دیر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۲۷۳۲

۸۰ برنامه هفته دفاع مقدس در دیر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر با بیان اینکه ۸۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر برگزار می شود گفت: این برنامه‌ها با محوریت ایام محرم، هفته دفاع مقدس ،هفته بازگشایی مدارس خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سپاس، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید زمینه ای فراهم شود تا نسل امروزی این مرزبوم با رشادت ها و جانفشانی های شهیدان دوران جنگ تحمیلی در دفاع از کیان اسلامی بیشتر آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  بازگو کردن ارزش های والای دوران دفاع مقدس از مهمترین برنامه هایی است که می تواند در تربیت نسلی متدین و ظلم ستیز موثر واقع شود.

سلیمانی افزود: ۸۰ برنامه در قالب موضوعات مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و نظامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان دیر برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر تصریح کرد: عطر افشانی قبور مطهر شهدا،  نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان، اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقه های کتابخوانی، مذهبی و ورزشی و حضور نظامیان و بسیجیان و دانش آموزان بسیجی در نماز سیاسی و عبادی جمعه بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان دیر می باشد.

وی گفت:  افتتاح ۵ باب مسکن مدد جویی، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، اعزام تیم‌های پزشکی به نقاط محروم شهرستان ، اعزام پیشکسوتان دفاع مقدس به مدارس و مساجد جهت بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از سربازان نمونه، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان دیر است.

سلیمانی در پایان تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را فرصتی بسیار ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: «ما پیروزیم» شعار محوری هفته دفاع مقدس سال جاری می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدرضا طبیبی با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان امسال با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، گفت: به همین مناسبت در منطقه 2 شهرداری اصفهان 12 برنامه با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگسراها برگزار می‌شود که از این میان 5 رویداد ویژه است.

وی افزود: در همین راستا، رویداد «رسم دیرین» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای روز 6 اردیبهشت از ساعت 17 در بوستان قلمستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان گفت: «شهر زندگی 1»، جشنواره عکس از زیبایی‌های محلات منطقه 2 است که نخستین دوره آن به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و مراحل بعدی به مناسبت‌ها و با موضوعات متنوع شهری برگزار خواهد شد.

وی شعار این رویداد را «شهر زندگی، محله زندگی» با تاکید بر ضرورت زیست پذیری محلات دانست و خاطرنشان کرد: نخستین دوره این جشنواره 9 محله از محله های قدیمی منطقه شامل آفاران، برزان، ولدان، مشکین و جاوان در شمال و بابوکان، رسالت، دهنو و بختیاردشت را به تصویر می کشد و در دوره های بعدی، موضوعاتی از جمله بزرگان و آئین‌های محلات و... محور جشنواره خواهد بود.

طبیبی با اشاره به رویداد «اصفهان جان» گفت: این رویداد نیز شامل روایت‌گری اصفهان در قالب نقالی و به صورت میدانی است و از 3 تا 6 اردیبهشت از ساعت 17 در محلات بابوکان، رسالت، دهنو و قلمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای این هفته بیان کرد: سایر رویدادها در مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختتامیه «جشنواره نمکدون» در فرهنگسرای سراج، شب شعر جاوان و اصفهان فیروزه‌ای در فرهنگسرای معلم، مسابقه زیباترین تعریف از اصفهان با عنوان «نگاه اصفهانی»، معرفی کتاب بانوان شیعه، اردوی اصفهان گردی و سینما اسوه اشاره کرد.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری هفته فرهنگی محله دهنو خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان، برنامه‌های مربوط به هفته فرهنگی دهنو با تأخیر و از 19 تا 21 اردیبهشت برگزار می‌شود. در همین راستا، رویداد «باغ نو -ده نو» به عنوان پیش مقدمه رویدادهای هفته فرهنگی دهنو برنامه‌ریزی شده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود