Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:28:58 GMT

دوباره پای زغال سنگ به بورس انرژی باز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۲۸۵۲

دوباره پای زغال سنگ به بورس انرژی باز شد

پس از گذشت مدت‌ها از آخرین معامله موفق زغال‌سنگ در بورس انرژی ایران، امروز (یکشنبه) دو محموله زغال‌سنگ روانه میز فروش بازار داخلی بورس انرژی ایران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پس از گذشت مدت‌ها از آخرین معامله موفق زغال‌سنگ در بورس انرژی ایران، امروز (یکشنبه) دو محموله زغال‌سنگ روانه میز فروش بازار داخلی بورس انرژی ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه ۳۱ شهریور) محموله یک هزار تنی زغال سنگ حرارتی شرکت طبس احیا سپاهان به قیمت هر کیلوگرم چهار هزار و ۸۰۰ ریال بر روی رینگ داخلی بورس انرژی خواهد رفت.

 

بلافاصله نیم ساعت پس از این عرضه، محموله یک هزار تنی زغال سنگ کک شو شرکت طبس احیا سپاهان به قیمت هر کیلوگرم سه هزار و ۵۰۰ ریال عرضه می‌شود.

 

زمان تحویل هر دو محموله مذکور ۷ مهر امسال از جلوی در کارخانه اعلام شده و شرایط پرداخت نیز به طور نقدی به انضمام واریز ۱۰ درصد ارزش معامله نیم ساعت قبل از آغاز عرضه به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی عنوان شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه اردبیل مسجد طراز اسلامی رادیو فعالیت های مسجدی اربعین حسینی زغال سنگ بورس انرژی بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالار خودرو بورس کالا سال جدید را با عرضه ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J6P-460) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه ۹ اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It5

دیگر خبرها

  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • بازار برنج؛ از چالش تخصیص تا افزایش قیمت داخلی
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی