Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:26:04 GMT

ارتقای مناطق حاشیه‌نشین یزد با همکاری کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۳۰۶۹

ارتقای مناطق حاشیه‌نشین یزد با همکاری کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد از همکاری این نهاد با دفاتر تسهیل‌گری توسعه محلی برای ارتقای همه‌جانبه سه منطقه حاشیه‌نشین شهر یزد خبر داد.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «محمدحسین جمال پور» با بیان این که این نهاد از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان استفاده می‌کند، گفت: مناطق اجرایی کمیته امداد شهرستان یزد آمادگی همکاری تنگاتنگ با دفاتر تسهیل گری توسعه محلی تحت نظر استانداری برای ارتقای همه‌جانبه محلات حاشیه شهر یزد را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نشست هم‌اندیشی با مسئولان دفاتر تسهیل‌گری توسعه محلی در شهرستان یزد، افزود: از آنجایی‌که از نیمهٔ نخست تیرماه سال جاری دفاتر تسهیل‌گری و توسعهٔ محلی در سه منطقه حاشیه‌نشین «حسن‌آباد»، «اسکان» و «کشتارگاه قدیم یزد» فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، کمیته امداد می‌تواند نقش مؤثری در دستیابی این دفاتر به اهداف مورد نظر و تکمیل بانک اطلاعات مرتبط با ساکنین محلات حاشیه‌نشین در شهر یزد ایفا کند.

معاون کمیته امداد یزد با اشاره به اهمیت رسیدگی به ساکنین مناطق محروم حاشیه شهر یزد، بیان کرد: هم‌اکنون 358 خانوار تحت حمایت این نهاد در مناطق حسن‌آباد، اسکان و کشتارگاه قدیم یزد سکونت دارند و از این نهاد خدمات دریافت می‌کنند که البته 85 درصد این خانوارها ساکن حسن‌آباد هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد يزد منطقه یزد يزد مناطق حاشیه نشین دفاتر تسهیل گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • تأکید رئیسی بر نقش مؤثر مجالس ایران و پاکستان در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد