Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@12:43:18 GMT

ماجرای دستگیری 2 جاسوس اسرائیلی در دفتر سردار نقدی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۳۱۱۰

ساعت 24-بهزاد نبوی با اشاره به خطر وجود جریان نفوذ در سطوح مختلف نظام تصریح کرد: من معتقد هستم که در کشور کارهایی می شود که نمی توان آن ها را به اصلاح طلبان و اصولگرایان نسبت داد یا حتی ناشی از تند روی دانست.

مثلا در دفتر سردار نقدی دو جاسوس اسرائیل شناسایی شد که در زندان با برخی زندانیان سیاسی هم بند بودند، که یکی از آنها اعدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها در رده های پایین است. و من نگران رده های بالاترهستم. بطور مثال در ماجرای بمب گذاری پاریس در محل مراسم مجاهدین خلق، درست زمانی این اتفاق رخداد که آقای روحانی برای اعلام حسن نیت به اروپا سفر کرده است . موضوع نفوذ بسیار مهم و جدی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نبوی درخصوص شرایط کنونی کشور افزود: مقاوم کردن مردم در برابر مسائل حداقلی اقتصادی پادزهر و پاتک حوادث دی ماه ۹۶ است. یکی دیگر از راه های ایستادگی داشتن برخورد معقول در سیاست خارجی است. باید روابطمان را با چین، روسیه و اروپا مستحکم کنیم . اقدامات ماجراجویانه نظامی و تهدیداتی نظیر تهدید به بستن تنگه هرمز را به هیچ وجه مفید نمی دانم.

رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزاد نبوی، ظریف، حناچی، تابش، الویری و ...به عیددیدنی سیدمحمد خاتمی رفتند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز مراسم دید و بازدید نوروزی سید محمد خاتمی با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری در دفتر کار وی برگزار شد.

بنابر روایت جماران، محمدجواد ظریف، بهزاد نبوی، پیروز حناچی، محمد دادکان، وزرا و نمایندگان ادوار مختلف از جمله چهره های حاضر در این دیدار بودند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894663

دیگر خبرها

  • اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • اخراج سانتوس: مربی قهرمان اروپا در ترکیه دوام نیاورد
  • رسانه صهیونیستی: هکر‌های ایرانی به سامانه رادار‌های اسرائیل نفوذ کردند
  • بهزاد نبوی، ظریف، حناچی، تابش، الویری و ...به عیددیدنی سیدمحمد خاتمی رفتند+ تصاویر
  • ماجرای پیامک عجیب پافند غیر عامل/ سردار جلالی:‌ هک سیستم پیام‌رسان است
  • اخراج جاسوس مدیرعامل از رختکن تیم مطرح پایتخت!