Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای مطالعه پروژه قطار شهری همدان خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، 500 میلیون تومان اعتبار برای مطالعه پروژه قطار شهری همدان به استان ابلاغ شده است.

سیداسکندرصیدایی اظهار کرد: عنوان پروژه قطار شهری همدان در بودجه سال 98 وجود داشته و 500 میلیون تومان برای مطالعه این طرح ابلاغ شده است که شهرداری همدان باید برای مطالعه آن اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات استان همدان، تصریح کرد: تا کنون 50 درصد اعتبارات ردیف تملک استانی ابلاغ شده و در ردیف توازن خوشبختانه امسال 30 درصد اعتبارات ابلاغ شده است در صورتی که در سالهای گذشته 15 تا 20 درصد تخصیص پیدا می‌کرد.

واگذاری 550 پروژه به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان درباره واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی نیز یادآور شد: واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی یکی از سیاست های دولت و نظام در راستای چابک سازی دولت و میدان دادن به بخش خصوصی مطرح شده و همدان در واگذاری پروژه به بخش خصوصی از استانهای شاخص بوده به طوریکه براساس آمار تا کنون 550 پروژه در استان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه 100پروژه در مراحل واگذاری است، بیان کرد: پروژه هایی همچون سد خرمرود با 300 میلیارد تومان در استان همدان به بخش خصوصی واگذار شده است و پیش‌بینی شده 100 پروژه توسط دستگاه‌های دولتی استان به بخش خصوصی واگذار شود.

مطالعه 650 روستای استان همدان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از اجرای طرح مطالعاتی روستاهای جنوب و شمال استان خبر داد و گفت: برای اینکه برنامه‌ریزی جامع و کاملی برای روستاهای استان داشته باشیم نیاز بود روستاهای استان را ظرفیت سنجی و مطالعه کنیم.

صیدایی خاطرنشان کرد: قرار است 5000 روستا در کشور ظرف 5 سال مطالعه شود که سهم استان همدان 650 روستا بوده که خوشبختانه ظرف 2 سال مطالعه این 650 روستا انجام گرفته است و گزارشات میدانی خوبی تهیه و در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفته است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل است که در سال جدید هم ادامه یافت.
در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.
گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به ایرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان
  • فیلم | قطار هوایی، تازه ترین راهکار چینی ها برای حمل و نقل شهری!
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری