Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قزوین به‌منظور نمایش جلوه‌ای از قدرت ایمان، تعهد، توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح استان در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قزوین هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس به‌منظور نمایش جلوه‌ای از قدرت ایمان، تعهد، توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح استان در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان سپاه و ارتش و نیروی انتظامی استان، مسئولان استانی، جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و از نزدیک صلابت و اقتدار نیروهای مسلح استان را به نظاره نشستند.

در ابتدای این مراسم با همراهی گروه‌های رزم نواز، مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی به‌منظور ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در مقابل تمثال شهیدان پرافتخار کشور و استان قزوین قرار گرفتند و بار دیگر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان دلیر ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان پرافتخار و عزتمند کشورمان تجدید میثاق کردند.

ایراد سخنرانی توسط آیت‌الله عابدینی امام‌جمعه قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با محوریت دفاع مقدس و اقتدار نیروهای مسلح از جمله بخش‌های این مراسم بود.

رژه جمعی از جانبازان دفاع مقدس از مقابل جایگاه آغاز بخش نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان قزوین بود و بعدازآن یگان‌های پیاده‌نظامی نیروهای سپاه پاسداران، لشگر ۱۶ زرهی، نیروی انتظامی و بسیج همیشه درصحنه و دیگر نیروهای فعال استان، یگان موتوری، زرهی و خودرویی با سازوبرگ خود از مقابل جایگاه رژه باشکوهی انجام داده و به‌صورت نمادین گوشه‌ای از تازه‌ترین ادوات و تجهیزات نیروهای مسلح و توان رزمی و دفاعی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رژه نيروهاي مسلح ارتش جمهوري اسلامي ايران سپاه پاسداران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس متفاوت از پلیس زن در قزوین/عکس

به گزارش خبرآنلاین ،به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه پیاده و خودرویی با حضور یگان‌های برگزیده نیروهای مسلح در میدان ارتش قزوین برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر مسئولان نظامی و دولتی استان قزوین خانواده‌ها شاهد و ایثارگر استان قزوین، جانبازان و رزمندگان پیش‌کسوت دوران دفاع مقدس هم حاضر بودند و از نزدیک نمایش اقتدار نیروهای مسلح را تماشا کردند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896417

دیگر خبرها

  • عکس متفاوت از پلیس زن در قزوین/عکس
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح لرستان در روز ارتش
  • هشدار رئیسی به صهیونیست‌ها در مراسم رژه روز ارتش
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر