Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مقنی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: روز اول مهر به نوعی عید فرهنگیان محسوب می شود که می تواند سرآغاز بروز استعدادهای دانش آموزان و از خودگذشتگی معلمان و فرهنگیان باشد.

وی ضمن تاکید بر اصل همفکری و همیاری در آموزش افزود: اگر بخواهیم آموزش و پرورشی پویا داشته باشیم باید دغدغه های آموزش و پرورش در اولویت قرار بگیرد و در صورت تحقق این مهم فرزندانی عالم و کوشا تحویل جامعه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۳۷ درصد نیروی انسانی آموزش و پرورش کاشان بالای ۲۵ سال سابقه دارند

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه این نهاد باید در اولویت قرار گرفته و تمامی دل ها برای دغدغه های این نهاد بتپد، ابراز داشت: اگر این مهم محقق نشود اولین افرادی که متضرر می شوند فرزندان من و شما هستند که می تواند آثار سوء به دنبال داشته باشد.

وی ضمن اشاره به آغاز پروژه مهر در کاشان گفت: مهمترین موضوع در پروژه مهر ساماندهی نیروی انسانی است؛ مهمترین معضل در نیروی انسانی آمورش و پرورش کاشان کمبود نیرو است به نحوی که ۳۷ درصد از نیروی انسانی بالای ۲۵ درصد سابقه خدمت دارند و ادامه این روند می تواند معضلاتی را به دنبال داشته باشد.

۸۰ معلم بازنشسته در آموزش و پرورش کاشان مشغول به تدریس هستند

مقنی از بکارگیری پنج هزار نفر ساعت حق التدریس و ۸۰ معلم بازنشسته خبر داد و اظهار داشت: آموزش و پرورش کاشان با کمبود ۷۰۰ نیروی رسمی دست و پنجه نرم می کند و این کمبود در سال های آینده بیش از پیش افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۳۰۰ نیروی آموزش و پرورش کاشان فرم بازنشستگی پر کردند، افزود: با تلاش های صورت گرفته تاکنون ۱۵۰ نفر از این نیروها در آموزش و پرورش کاشان ابقا شدند که اگر این معلمان نیز بازنشسته می شدند ۱۵۰ کلاس درس در کاشان خالی می شد.

۷۰ درصد فضاهای آموزشی کاشان خیرساز است

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه تا به امروز ۸۵۶ کلاس ابتدایی در شهرستان کاشان وجود دارد، ابراز داشت: ۴۸۰ کلاس متوسطه اول و ۲۶۷ کلاس متوسطه دوم با ۶۸ هزار دانش آموز برای روز نخست مهر در کاشان ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد فضاهای آموزشی کاشان خیرساز است، گفت: کاشان شهر خیران است و بر همین اساس اگر خیران نبودند امروز در کنار معضل کمبود نیروی انسانی کمبود فضای آموزشی نیز اضافه می شد چرا که در سال تحصیلی جدید یک هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزان ابتدایی ما اضافه شده است.

افتتاح ۱۱ پروژه خیرساز در سال تحصیلی جدید

مقنی از افتتاح ۱۱ پروژه آموزشی خیرساز در سال تحصیلی جدید در کاشان خبر داد و اظهار داشت: این ۱۱ پروژه ها شامل شش واحد آموزشی و پنج سالن اجتماعات و ورزشی است.

کد خبر 4725117

منبع: مهر

کلیدواژه: مدرسه کاشان هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 ماه محرم خطبه های نماز جمعه عاشورا گرگان سانحه تصادف بیرجند استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان

استاندار سمنان گفت: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس ‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان در حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط از دیگر مسائلی است که ضرورت دارد به صورت ویژه مدنظر باشد.

هاشمی تصریح کرد: توجه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی در سطح مدارس با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: بحث آزمون امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت‌دار فعلی آموزش و پرورش استان است که باید تمام امکانات لازم با تشکیل ستاد پیشتیبانی از آزمون برای این مهم فراهم شود.

استاندار سمنان گفت: در راستای ارتقای مسئولیت‌پذیری و تقویت احساس تکریم از مقام معلم، ضرورت دارد تا اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سطح استان با نقش‌آفرینی و محوریت دانش‌آموزان برگزار شود.

کد خبر 747556

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی