Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ یداله ستوده فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حوادث رانندگی هفته گذشته در جنوب این استان هفت‌کشته و ۳۴ مجروح برجا گذاشت.

او افزود: این میزان فوتی و مجروح نتیجه ۲۲ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده  رعایت نکردن حق تقدم، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت زیاد را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت:۶۰ درصد برخورد ۲ وسیله نقلیه بایکدیگر، ۳۰ درصد تصادفات این مدت ناشی از واژگونی و بقیه عابر پیاده و موتورسیکلت بوده است.

او وجود راه‌های دو طرفه، قوس و پیچ‌های فراوان در کنار سرعت زیاد، قاچاق سوخت، انسان و کالا و رعایت نکردن قانون از مهمترین دلایل افزایش تصادفات در محورهای ارتباطی جنوبی این استان است.

 سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان‌های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستان‌های جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

انتهای پیام/ع

تصادف در جنوب سیستان وبلوچستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز از سوی سازمان هواشناسی، از هم میهنان خواست از سفرهای غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای آتی شاهد بارش های قابل توجهی در استان های جنوب شرق کشور (سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر) خواهیم بود.

شیرانی گفت: توصیه ما این است که هموطنان عزیز تا جایی که امکان دارد از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کرده و در صورت ضرورت، حتماً با کسب اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به سفر کنند.

بنا به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه، استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش های سنگینی خواهند داشت و برای روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه این بارش ها برای استان های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه ها و احتمال تخریب پل ها و اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • پلیس: از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد