Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:دفاع مقدس برای همیشه معیاری است برای رسیدن قله های پیشرفت و امروز در سایه اندیشه های دفاع مقدس تلاش دشمنان ابترمانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛ در اولین روز از هفته دفاع مقدس درمراسم رژه مشترک نیروهای مسلح  استان ایلام گفت:ملت ایران اسلامی  در مقابل کثرت به پیروزی رسیدوپیروزی در عاشورا در سایه شمشیرها نبودبلکه در سایه معنویت و دین شکل گرفت و امروز حادثه انقلاب اسلامی از عاشورا این درس را گرفته است که می توان در مقابل بزرگترین دشمنی ها واستراتزی ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردارشاکرمی اظهار کرد: امروز عاشورابرای ما به یک گفتمان تبدیل شده است ،حادثه دفاع مقدس در هشت سال شکل گرفت، اوج عظمت دفاع مقدس شهیدان ما هستند که بر تارک تاریخ می درخشند و درواقع به عنوان استوانه های محکمی  که پیکر عظیم استقلال ،حریت ومردانگی  براین پیکره شکل گرفته است.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود:دفاع مقدس استمرارعاشورا است ومانندآن در مسیر زمان حرکت می کند،الهام می بخشد،فرهنگ سازی می کند و شکوه کشور رابه تصویر می کشد.

 

وی بیان داشت:دفاع مقدس برای همیشه معیاری است  برای رسیدن قله های پیشرفت و امروز در سایه  اندیشه های دفاع مقدس تلاش دشمنان ابترماند ،ما امروز  الحمداالله از لحاظ سیاسی دارای پیشرفتهایی شدیم و شاهد عظمت ،اقتدار زبان زد در منطقه هستیم.

 

شاکرمی تصریح کرد:براساس آیات وحی ماسه کار عمده را انجام دادیم ،ان هم هرجایی تبعیت کردیم به سمت دشمن نرفتیم ،هرچه در توان داشتیم در مقابل دشمنان بکار بردیم وامروز همه موفقیتهای ما نتیجه ایستادگی ها است.

 

وی ادامه داد: راهبرد ما در حرکت است ، استراتژی ما در حرکت به سمت آینده برا رسیدن به قله های پیشرفت است ،وامروزشاهد آن هستیم که  نصرت الهی در تمام جبهه ها در حال نزول است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» شب گذشته در همایش پیشکسوتان ارتش که در سپاه شهرستان جویبار برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس بخش برجسته‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی مقابل دشمنانی قرار گرفت که مجهز به سلاح‌های روز دنیا بودند و آنچه که رزمندگان اسلام را در مقابل دشمن و نظام سلطه پیروز کرد روحیه حماسی و ایمان رزمندگان اسلام بود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان هستیم، ادامه داد: امروز حماسه‌هایی که در غزه و بسیاری از کشور‌های اسلامی رقم می‌خورد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران الگوبرداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری‌های رزمندگان اسلام است و باید در تاریخ بماند اضافه کرد: خاطرات رزمندگان باید مکتوب شود و ما وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه این خاطرات باید برای نسل‌های امروز و آینده روایت شود، تصریح کرد: امروز باید هم خاطرات و هم آثار دفاع مقدس در موزه‌های دفاع مقدس نگهداری شود، تصریح کرد: برگزاری این برنامه برای نسل امروز که در معرض و آماج حملات دشمن قرار دارد و در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای که ایمان و باور جوانان ما را مورد هدف قرار داده نوعی جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار سلامی با عنوان اینکه امروز جوانان ما باید از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه بر لزوم جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

«کمال رستمعلی» فرماندار جویبار نیز با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ولایت مداری را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز هم پاسداران سپاه با تکیه بر اصل ولایتمداری قلب رژیم خبیث صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: هنوز ابعاد عملیات «وعده صادق» مشخص نشده است، امروز خبرنگار بی بی سی اعلام کرد که آنچه در پایگاه رژیم صهیونیستی دیدم موجب هراس و وحشت من شده است.

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی