Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:38:44 GMT

روز رکوردهای بزرگ منچسترسیتی بعد از پیروزی ۸ گله

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۳۳۸۵

روز رکوردهای بزرگ منچسترسیتی بعد از پیروزی ۸ گله

منچسترسیتی در بازی برابر واتفورد توانست رکوردهای زیادی در لیگ برتر انگلیس به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، در آغاز هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی توانست با برتری پرگل ۸ بر صفر برابر واتفورد، شکست هفته قبل برابر نوریچ را به دست فراموشی بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برناردو سیلوا در این دیدار توانست سومین بازیکن پرتغالی باشد که هت تریک می کند. پیش از او کریستیانو رونالدو و ژوتا توانسته بودند در لیگ برتر هت تریک کنند. 

این نتیجه هم‌چنین پرگل ترین نتیجه در تاریخ لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود. این نتیجه هم‌چنین سنگین‌ترین شکت تاریخ واتفورد محسوب می‌شود.

سرخیو آگوئرو با گلزنی در این دیدار توانست به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شود که در هر ۶ دیدار ابتدایی خود در این رقابت‌ها گلزنی می‌کند. مهاجم آرژانتینی در این دیدار از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد. این بازیکن هم‌چنین یکصدمین گل خود را در ورزشگاه اتحاد در لیگ برتر به ثمر رساند. تنها تیری آنری در هایبوری و وین رونی در اولدترافورد توانسته بودند بیش از ۱۰۰ گل به ثمر برسانند.

هشت گل منچسترسیتی در این دیدار را ۶ بازیکن مختلف به ثمر رساندند که این نیز برای سومین‌بار در یک دیدار در لیگ برتر رخ داده است. پیش‌تر سیتی برابر پورتموث و استوک سیتی توانسته بود به این رکورد برسد.

جالب این که منچسترسیتی توانست در عرض ۱۸ دقیقه از بازی، ۵ گل به ثمر رساند که زودترین زمان ممکن در تاریخ لیگ برتر برای زدن این تعداد گل بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس سرخیو آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 18:10 امروز (جمعه) در  دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر مس رفسنجان قرار گرفت که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

اما در نیمه دوم تیم مس رفسنجان  با گل دقیقه 56 واسعی  دروازه فولاد را باز کرد.

با این نتیجه مس رفسنجان با 30امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی + ویدئو و سند
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ