Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زادگان با تأکید بر اینکه عزت، شرف و استقلال کشور در سایه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس محقق شده است، گفت: در شرایط فعلی بیش از هر زمان به وحدت نیاز داریم، و باید به‌رغم همه اختلاف‌سلیقه‌ها، برای حفظ دستاوردهای انقلاب وحدت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احمد حسین زادگان» صبح امروز (31 شهریورماه) در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان امام خمینی (رحمت‌الله علیه) مرکز مازندران اظهار کرد: در جنگی که دشمن سعی کرد با پشتیبانی ابرقدرت‌ها ایران را شکست دهد، سرافراز خارج شدیم و باید این ارزش‌ها برای نسل جوان و جدید تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار مازندران افزود: تبلیغ و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس نباید تنها به هفته دفاع مقدس خلاصه شود و این مسئله باید در تمام طول سال بیان و تشریح شود زیرا انقلاب اسلامی بسیاری از قدرت‌های بزرگ را دچار چالش کرد.

 

حسین زادگان بابیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی جنگ بر ما تحمیل شد که هنوز در داخل کشور به ثبات نسبی نرسیده و در حوزه مرزها نیز با مشکلاتی مواجه بودیم، افزود: دفاع مقدس نسخه‌ای از دوران مظلومیت ایران اسلامی است.

 

وی اذعان کرد: امروز نیز به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و به‌رغم همه تحریم‌ها توانستیم از ارزش‌ها دفاع و مقاومت کنیم.

 

حسین زادگان با تأکید بر اینکه عزت، شرف و استقلال کشور در سایه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس محقق شده است، ادامه داد: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون جان‌فشانی‌های شهدا است.

 

استاندار مازندران با اظهار اینکه امروز به برکت مدیریت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حوزه‌های مختلف ازجمله نظامی و دفاعی جزو کشورهای برتر هستیم، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان به وحدت نیاز داریم، و همگان باید به‌رغم همه اختلاف‌سلیقه‌ها، برای حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام وحدت داشته باشند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس مسجد طراز اسلامی فعالیت های مسجدی رژه نیروهای مسلح اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه نماز جمعه اربعین حسینی اختلاف سلیقه ها رژه نیروهای مسلح استاندارمازندران وحدت هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| جشن تولد ۳۰ سالگی حسین کنعانی‌زادگان

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه ویدئوی زیر را مشاهده می نمائید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • نقش محوری خانواده و آموزش در شخصیت‌سازی مسلمانان
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • جشن تولد ۲۹ سالگی حسین کنعانی‌زادگان؛ سورپرایز عاشقانه در خانه با انگشتر ویژه طلا (فیلم)
  • فیلم| جشن تولد ۳۰ سالگی حسین کنعانی‌زادگان
  • جشن تولد ۳۰ سالگی حسین کنعانی‌زادگان (فیلم)
  • تصمیمات غیر پزشکی در پزشکی مدرن که به ما نمی‌گویند!/ اختلاف طب اسلامی، سنتی و مدرن دقیقاً در کجاست؟
  • حضور ۲ فیلم مشهدی برای اولین بار در اکران‌ نوروزی سینماها
  • "وحدت مسلمین "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • "وحدت "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • تحلیلی بر حضور اهل سنت در انتخابات ۱۱ اسفند و نتایج آن