Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران از رونمایی تمثال ۲ هزار شهید در مناطق ۲۲‌گانه تهران با حضور شهردار و فرمانده سپاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا نژادبهرام در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار تهران اظهار داشت: در این جلسه شهردار تهران گزارشی از سفر خود به اتریش ارائه داد و موضوع برنامه‌ریزی در زمینه منابع جدید پایدار نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حوزه پسماند نیز مسائلی مطرح شد و گزارشات مناسبی نیز شهردار در این زمینه ارائه داد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت:‌کمیته تخصصی بررسی حذف کلمه شهید از برخی از معابر تهران تشکیل شده و اقدامات لازم در این زمینه در حال بررسی است.

وی در پایان از رونمایی تمثال ۲ هزار شهید طی روز آینده با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و سردار یزدی فرمانده سپاه خبر داد و خاطرنشان کرد: این رونمایی فردا در مناطق ۲۲ گانه تهران انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای شهر شهردار تهران تمثال شهدا معابر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات نامه جدید حسن روحانی به شورای نگهبان: ادعاهای پنج‌گانه شورای نگهبان شامل انتسابات کلی است/ مستندات ردصلاحیت کامل و مکتوب ارائه شود

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در نامه‌ای به شورای نگهبان که روز ۲۰ اسفند ارسال شد، خواستار ارائه مکتوب دلایل و مستندات ردصلاحیت خود در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد. روحانی در این نامه به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت اشاره کرده که «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.»  او درخواست کرد مستندات ادعاهای مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.

 متن نامه روحانی به این شرح است:

بسمه تعالی

فقهای محترم شورای نگهبان

سلام علیکم 

بازگشت به نامه شماره ۰۲/۱/۷۰۰۱۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ آن شورا، از آنجا که ماده ۱۴ قانون جدید انتخابات مجلس خبرگان رهبری مصوب ۱۴۰۲/۷/۵ مقرر می‌دارد: «فقهای شورای نگهبان، پس از بررسی‌های لازم، در قبال داوطلبان، پاسخگو بوده و در صورت ردصلاحیت یا ابطال آراء فرد انتخاب‌شونده در صورت مطالبه، دلایل و مستندات ردصلاحیت یا ابطال آراء آن فرد را کتباً و منحصراً به وی ابلاغ خواهد کرد.» 

متأسفانه نامه ارسالی آن شورا که به موارد پنج‌گانه‌ای اشاره شده است، عموماً شامل انتساباتی کلی است که برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد. از آنجا که به موجب ماده ۱۴ قانون، فقهای محترم شورای نگهبان، تکلیف قانونی دارند که دلایل و مستندات ردصلاحیت را به نحو «مکتوب» به اینجانب ابلاغ نمایند، در اجرای وظیفه قانونی «پاسخگویی» ارسال مستندات قانونی به صورت مکتوب مورد مطالبه است.

لازم است اعلام شود که ادعاهای مندرج در این ۵ عنوان به نقل از کدام منابع موثق، در چه تاریخ دقیق، در کدام محل و در چه زمینه گفتاری و قرائن متصل و منفصل ذکر شده است؟ مستندات تصویری، صوتی و متنی از سخنان من به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص ارائه شود.

بدیهی است ارجاع موضوع به ارائه حضوری (مذکور در بند ۵ نامه ارسالی) در تعارض صریح با وظیفه قانونی است، لذا صراحتاً درخواست می‌کنم تمام گزارش‌های مورد استناد – که راستی‌آزمایی شده باشد – را کتباً برای اینجانب ارسال فرمایید.

حسن روحانی 

نماینده مردم استان تهران 

در مجلس خبرگان رهبری

 

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ عدد سطل زباله مکانیزه برای مناطق ۱۰ گانه کرج خریداری شد
  • بهره برداری از تمام خطوط هفت‌ گانه مترو در سال آینده
  • شهروندان پاسخ های خود را از این سامانه بگیرند | معاون شهردار تهران: کلینیک مشاوره راه اندازی می شود
  • به‌جز ۲ ایستگاه تمام خطوط هفت‌گانه مترو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • مدیر جنجالی متروی تهران تغییر کرد/ عضو شورای شهر: محمدنژاد مدیرعامل مترو شد
  • تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو در سال آینده
  • درخواست عضو شورای شهر از شهردار تهران برای انتصاب مدیر جدید مترو تهران
  • کلاف سردرگم انتخاب شهردار در نسیم شهر/انتظار۱۰ماهه پایان می یابد؟
  • جزییات نامه جدید حسن روحانی به شورای نگهبان: ادعاهای پنج‌گانه شورای نگهبان شامل انتسابات کلی است/ مستندات ردصلاحیت کامل و مکتوب ارائه شود
  • ۲۵ اسفند به نام روز شهردارثبت شود