Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد اربعین کاروان دانشجویان شهر تهران، پیاده روی اربعین را با حضور دانشگاهیان برگزار می کند. ثبت نام در کاروان صرفا برای بدنه دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان است، اولویت در این ثبت نام با افرادی است که در یکی از دانشگاه های شهر تهران بوده اند.

اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان خارج از دانشگاه های شهر تهران هم می توانند ثبت نام کنند در مرحله تکمیل فرآیند ثبت نام آن دسته از متقاضیان شرکت در سفر موفق به کسب تایید ستاد اربعین دانشجویی می شوند که فرم تعهد کتبی مبنی بر عدم نقض و تمرد از هیچ یک از ضوابط و شرایط کاروان در تمامی مراحل سفر را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر به هیچ عنوان متناسب با فضای متاهلین طراحی نشده و باید نگاه مجردی به این سفر داشت. همه زائران نیز باید حائز شرایط جسمی لازم برای این سفر باشند. کاروان برای زائرین محدوده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال را معین کرده و زائرینی امکان ثبت نام را دارا هستند که در این بازه سنی قرار داشته باشند.

سفر در بازه زمانی ۱۱ روزه از روز پنجشنبه مورخ ۱۸ مهر ۱۳۹۸ تا روز یکشنبه مورخ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ صورت می پذیرد. کلیه زوار می بایست در تمام بازه زمانی سفر همراه کاروان باشند و امکان از بعد از زمانی از آغاز سفر ملحق شدن و یا جدایی از کاروان به هر علتی وجود ندارد.

دانشجویان علاقمند به سفر پیاده روی اربعین جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های سفر کاروان و ثبت نام به عنوان  زائر و یا خادم  به پایگاه ارتباطی و اطلاع رسانی ستاد اربعین دانشجویی به آدرس www.arbaeenuni.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۲۴۳۴۵۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 4724441 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 دانشجویان ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش دانشگاه های ایران دانشگاه تهران پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی منصور غلامی دانشگاه علامه طباطبایی مسعود سلیمانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ثبت نام دانشجویان کنکور 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ شرکت کنندگان در این پیاده روی کارکنان دولت میامی مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار طی کردند.
بانوان میامی هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را در کنار هم سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش