Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- براساس اعلام بانک مرکزی زائران اربعین حسینی در صورت نیاز به خرید ارز می‌توانند نسبت به خرید حداکثر مبلغ ۱۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها به نرخ بازار ثانویه ارز اقدام کنند. تاریخ انتشار: 10:30 - 31 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۷۰۷

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، زائران اربعین حسینی در صورت نیاز به خرید ارز می‌توانند نسبت به خرید حداکثر مبلغ ۱۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها به نرخ بازار ثانویه ارز از صرافی‌های مجاز و بانک‌های منتخب ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات و پارسیان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    متن اطلاعیه روابط عمومی بانک مرکزی در این خصوص به شرح ذیل می‌باشد‌:   ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به اطلاع می‌رساند، در راستای تسهیل شرایط سفر زائران گرامی عتبات عالیات در ایام منتهی به اربعین حسینی و با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با بانک‌های منتخب ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات و پارسیان و نیز صرافی‌های مجاز، زائران محترم در صورت نیاز می‌توانند قبل از عزیمت به کشور عراق و در شهر خود نسبت به خرید حداکثر مبلغ ۱۰۰ یورو و یا معادل آن به سایر اسعار به نرخ بازار ثانویه ارز، از بانک‌های منتخب و صرافی‌های مجاز به‌منظور پوشش برخی از هزینه‌های این سفر معنوی اقدام کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عرضه ارز زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بوستان زائر پذیر غدیر با ظرفیت ۱۲ هزار نفر اسکان در شب، از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ پذیرش زائران را آغاز کرده است که تا کنون ۴۰ هزار و ۴۳۵ زائر در این بوستان اسکان داده شده‌اند.

مهدی یعقوبی افزود: در این بوستان ۱۷۰ کلبه اسکان با امکانات گرمایش و سرمایش و سوله بحران با مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع با امکان اسکان ۲۰۰ چادر وجود دارد.

وی گفت حسینیه ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربعی، ۴۵۰ آلاچیق و سکو با امکان نصب چادر، شهربازی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، ۱۰ جایگاه شارژ تلفن همراه، ۱۶۴ چشمه سرویس بهداشتی در ۱۱ ساختمان ثابت و سیار و حمام با ۴۴ دوش از دیگر امکانات اسکان و رفاهی برای زائران در کمپ غدیر است.

بوستان زائر پذیر غدیربا ۹۸ هکتار مساحت در بزرگراه شهید سلیمانی واقع شده و دارای دریاچه‌ای به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با امکان قایق‌رانی پدالی، کلبه‌ها و غرفه‌های اسکان، نانوایی، رستوران، ایستگاه دوچرخه‌سواری، فروشگاه ارزاق، کافی‌شاپ، میوه‌فروشی و دیگر ملزومات است.

دیگر خبرها

  • در جدال ارزها با همراهی وکیل متخصص
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ زائر نوروزی در سبزوار