Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقش مولانا در فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی به پارسا پیروزفر رسید تا این بازیگر در کنار شهاب حسینی که پیش‌تر برای نقش شمس انتخاب شده بود، به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، حسن فتحی کارگردان «مست عشق» پارسا پیروزفر را به عنوان بازیگر نقش مولانا جلال‌الدین محمد بلخی برگزید و پیروزفر، به‌زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در روز‌های اخیر و توجه ویژه رسانه‌ها به این فیلم، با معرفی بازیگر نقش مولانا، پروژه «مست عشق» وارد مراحل پایانی پیش تولید خود شد.

همانگونه که پیشتر اعلام شد، فیلم تولید مشترک ایران و ترکیه است و به برشی از زندگی شمس و مولانا در شهر قونیه می‌پردازد.

مهران برومند، تهیه‌کننده «مست عشق» است، فیلمنامه را فرهاد توحیدی و حسن فتحی نوشته‌اند و شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی بازی خواهد کرد.

طی فهرستی عوامل اصلی فیلم که جمعی از سینماگران ایرانی و ترکیه‌ای هستند نیز معرفی شدند که به این شرح است: جانشین تهیه‌کننده: شهرام زاهدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، دستیار اول و مدیربرنامه ریزی: فاتیح کُجا، مدیرتولید: تولگا توسون، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش، سرمایه گذاران: شرکت سیماریا simarya film production) و شرکت ای. ان. جی (ENG yepim medya))

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پارسا پیروزفر شهاب حسینی مولانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی جوبیلو ایواتا را به آتش کشید! + تصاویر | درخشش شهاب زاهدی در کامبک شگفت‌انگیزش

به گزارش همشهری آنلاین شهاب زاهدی سه روز پس از اینکه در مسابقه مرحله دوم جام حذفی ژاپن دور از فهرست نفرات آویسپا فوکوئوکا بود و مقابل تیم یاماگا استراحت کرد، امروز با انگیزه زیاد و همه توان مقابل جوبیلو ایوتا قرار گرفت که توانست سرنوشت بازی را با دو گل دیدنی تغییر بدهد و نگذارد با شکست زمین را ترک کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس که در ۵ دیدار گذشته جی لیگ ژاپن مقابل حریفان سرشناس فوق‌العاده کار کرده و یک پاس گل داده و سه گل به ثمر رسانده بود، امروز هم بهترین نمایش خود را در جدال با جوبیلو ایواتا ارائه داد تا کامبک شگفت‌انگیزی بزنند.


تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا که از ساعت ۹:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه بست دنکی به مصاف تیم جوبیلو ایواتا رفته تا یکی از مسابقات هفته نهم جی لیگ ژاپن را برگزار کند، نیمه اول را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت و در دقیقه ۴۷ هم گل دوم را دریافت کرد، اما شهاب زاهدی اجازه نداد این دو گل پابرجا بماند و به تنهایی و با حرکات انفرادی نتیجه بازی را تغییر داد.


جوبیلو ایواتا که به‌خاطر پیروزی مقابل استقلال در فینال سال ۱۹۹۹ لیگ قهرمانان و کسب قهرمانی آسیا در ورزشگاه آزادی تیم شناخته شده‌ای برای هواداران فوتبال ایران به شمار می‌رود، امروز در جدال با مهاجم سابق پرسپولیس نتوانست موفق کار کند و شهاب زاهدی با زدن دو گل دیدنی مانع از برتری حریف‌شان شد.

شهاب زاهدی که در خط حمله آویسپا فوکوئوکا پرتلاش و دونده ظاهر شده بود، در دقیقه ۶۰ توپ ارسالی از جناح چپ زمین و پاس ولینگتون تعویضی با ضربه سر را با یک کنترل عالی و آوردن روی پای چپ با شوت محکم زمینی تبدیل به گل کرد تا زمینه‌ساز بازگشت تیمش شود.

درخشش ستاره ایرانی آویسپا فوکوئوکا همچنان ادامه داشت و او در دقیقه ۷۸ در حالی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده و دو مدافع حریف را مقابل خود می‌دید، به تنهایی اقدام به ایجاد موقعیت کرد و با استارت سریع به دروازه نزدیک شد تا در نهایت با شوت روی پای فوق‌العاده به زیر طاق دروازه گل دوم و تساوی را به ثمر رساند.


شهاب زاهدی که پیش از این در دیدار مقابل اف. سی. توکیو پاس گل داده و مقابل اوراواردز، کاشیما آنتلرز و هیروشیما گلزنی کرده بود، امروز هم با دبل برابر جوبیلو ایواتا تعداد گل‌های خود را به عدد ۵ رساند تا در رده سوم جدول برترین گلزنان جی لیگ ژاپن قرار بگیرد؛ آن هم در حالی که فقط ۶ بازی برای تیم جدیدش انجام داده و در سه هفته ابتدایی به‌خاطر عدم انتقال قطعی به این تیم به میدان نرفته بود.

تیم آویسپا فوکوئوکا با تساوی دو بر دو خانگی در مسابقه امروز مقابل جوبیلو ایواتا ۱۱ امتیازی شد و در رتبه سیزدهم جدول جی لیگ ژاپن قرار گرفت.

کد خبر 845886 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی ژاپن فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ‏ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس
  • ستاره ایرانی جوبیلو ایواتا را به آتش کشید! + تصاویر | درخشش شهاب زاهدی در کامبک شگفت‌انگیزش
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس
  • لیگ ژاپن: کامبک با دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو (فیلم)