Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی توضیحاتی در خصوص حواشی به وجود آمده در مورد مصاحبه سوریان ارائه کرد.

طرفداری- فدراسیون کشتی درباره مصاحبه نایب رئیس این فدراسیون با یک شبکه تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.

فدراسیون کشتی در اطلاعیه ای به موضوع مصاحبه حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون با یک شبکه تلویزیونی پرداخته است. در این اطلاعیه آمده است:

پیرو مصاحبه آقای حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی با یک رسانه معاند به اطلاع می‌رساند گزارشگر این شبکه پس از چند بار درخواست برای مصاحبه و پاسخ منفی سوریان، در نهایت در میان تماشاگران و به صورت غافلگیرکننده سراغ وی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارشگر با بیان اینکه برنامه زنده است، از سوریان درخواست انجام مصاحبه کرد و نایب رئیس فدراسیون در عمل انجام شده قرار گرفت. فدراسیون کشتی تاکید می‌کند در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند و موضوع پیش آمده یک اتفاق بود که انشالله دیگر پیش نخواهد آمد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اعلام کرد ویدئوی انتشار یافته توسط رسانه‌های معاند مربوط به دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تبریز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، همزمان با اجرای طرح نور در کشور که با همکاری، همراهی و حمایت بانوان و دخترانِ عزیزِ ایران زمین با موفقیت در حال اجرا است رسانه‌های معاند با استفاده از تصاویر و ویدئوهایِ آرشیوی و بازنشر آن سعی در تشویش اذهان عمومی  دارند.

 

.

 

این مرکز افزود: ویدئو مربوط به دستگیری یکی از لیدرهایِ اصلیِ اغتشاشات سال 1401 است که اقدام به تخریب اماکن عمومی و دولتی در شهر تبریز کرد که توسط مامورینِ نسوان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

گفتنی است روشنگری لازم نیز در آن زمان انجام گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • اعتراف رسانه های معاند به شکست رژیم صهیونیستی
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • موشک ۱۳۰ تنی چند بار مصرف چینی رکورد تست را شکست
  • صدای همیشه جوان