Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، قاسم دلفانی در این باره گفت: با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر شکار غیر مجاز در ارتفاعات هشتاد پهلو خرم آباد، یگان حفاظت این اداره کل به منطقه عزیمت نموده و پس از گشت و کنترل در منطقه موفق به دستگیری ۴ نفر متخلف زیست محیطی شدند.

دلفانی افزود: از این متخلفین ۴ قبضه اسلحه شکاری، ۳۰ عدد فشنگ، یک رشته قطار  و یک قطعه کبک کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخلفین پس از اخذ جریمه ضرر و زیان به محیط زیست به مراجع قضایی تحویل شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست لرستان بیان داشت: پرونده این متخلفین پس از اخذ جریمه ضرر و زیان به محیط زیست به میزان دو میلیون ریال و بازجویی مقدماتی، جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع و وسایل شکار آنها طبق ماده ۱۴ قانون شکار و صید به صورت امانی تا پایان دادرسی زیر نظر این اداره کل نگهداری می شوند.

۴۶

کد خبر 1302153

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شکار طبیعت محیط زیست سازمان محیط زیست دوستداران محیط زیست بازداشت زندان استان لرستان دربی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس عربستان ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی دونالد ترامپ آرامکو ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رئیس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند، اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه از امروز تا ۹ اردیبهشت «هفته زمین پاک» نام گذاری شده است گفت: «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» شعار هفته زمین پاک است. 
سمانه قربانی با اشاره به اینکه استفاده از پلاستیک برای محیط زیست مضرات جبران ناپذیری دارد، گفت: طبق مطالعات انجام شده پلاستیک ۴۰۰ تا ۵۰۰ سال طول می‌کشد تا در خاک تجزیه شود. 
وی با بیان اینکه پلاستیک بازیافت نمی‌شود، افزود: با ترویج فرهنگ استفاده نکردن از پلاستیک و جایگزینی ساک دستی‌های پارچه‌ای می‌توان محیط زیست پاکی داشت. 
رئیس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند، اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه ممنوعیت توزیع پلاستیک رایگان در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیلان اجرایی می‌شود، افزود: توزیع ساک دستی‌های پارچه‌ای یکی از ویژه برنامه‌های است که در هفته زمین پاک در استان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست باید از دوران کودکی و نوجوانی در جامعه نهادینه شود، گفت: در همین زمینه محیط زیست گیلان، مبانی حفاظت از محیط زیست را در سطح برخی از مدارس استان اجرایی کرده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان