Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مرتضی فرامرزی فرماندار شهرستان نقده در مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح این شهرستان که بمناسبت هفته دفاع مقدس   برگزار شد گفت: ۳۱ شهریور نماد صلابت و اقتدار ملت ایران اسلامی است.   فرماندار شهرستان نقده افزود:رژه نیروی‌های مسلح نشانگر یکپارچگی و وحدت و قدرت نیروی‌های مسلح است که آمریکا و یاوه گویان را زیر پوتین‌های خود له می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  فرامرزی ادامه داد:۳۱ شهریور آغاز جشن دفاع مقدس است که در آن در مقابل جهان با دست خالی ایستادگی کردیم. 

انتهای پیام/م   برگزاری صبحگاه مشترک در نقده 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، نماد اقتدار کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لایینی با اشاره به دوم اردبیهشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،افزود: این مجموعه و سازمان منشا خدمات، برکات و عزت افرینی‌ها و اقتدار نظام اسلامی است که در چند روز گذشته با نمایش قدرت، وعده صادق را به دشمانان دیکته کردند

امام جمعه ساری دربخش دیگری ازخطبه های نماز.گفت: ورزشکاران ما یک جامعه ارزشی و ارزش مدار هستند به خصوص ورزشکاران ورزش‌های بومی که ۵ هزار شهید دفاع مقدس و ۱۰۰ شهید مدافع حرم از ورزشکاران هستند.

وی افزود: موفقیت اخیر کشتی گیران کشور که اکثر این قهرمانان را مازندرانی‌ها تشکیل می‌دادند موجب شادی دل مردم و قلب رهبر معظم انقلاب شد که با پیام تبریک ایشان را به همراه داشت.

ایت الله محمدی لایینی افزود:اگر به اموزش و پرورش توجه نشود انقلاب فرهنگی به وجود نخواهد امد و با رها سازی سیستم آموزش و پرورش به غیرانتفاعی و بخش‌های خصوصی و شخصی، بخشی از آن‌ها نگاه و التزام ارزشی و دینی و فرهنگ متعالی اسلامی را ندارند که باید اموزش و پرورش به مدارس دولتی قوی برگزدد و برون سپاری‌ها جمع شود.

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از وضعیت استان در مورد زباله و پسماند افزود: باید زباله‌های خشک و‌تر از مبدا تفکیک شود، زباله‌ای که به طلای سیاه می شناسند، اما برای مازندران به یک معظل تبدیل شده است.

ایت الله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه مسئولان در فصل کشاورزی به فکر رفع دغدغه‌های کشاورزان باشند گفت: فصل کشاورزی است و باید با تدابیر مناسب جامعه کشاورزی بدون دغدغه به کشاورزی بپردازند و مسئولان باید برای تامین اب زمین‌های کشاورزی تدبیر کنند.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور
  • عملیات وعده صادق، نماد اقتدار کشور
  • «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود
  • نمایش شکوه صلابت و اقتدار ارتش در کردستان + تصاویر
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند