Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:18:25 GMT

بازی ایرانجوان بوشهر و پاس همدان به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۱۴۳

بازی ایرانجوان بوشهر و پاس همدان به تعویق افتاد

عطااله وزیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این قرار بود بازی این دو تیم دوم مهرماه برگزار شود که به علت حضور حریف همدانی در جام حذفی و دیدار با تراکتورسازی تبریز به تعویق افتاد.

وی بیان کرد: سازمان لیگ قصد داشت بازی هفته دوم ایرانجوان مقابل پاس همدان را به زمانی دیگری موکول و ایرانجوان بازی دوم خود را در خارج از خانه برابر رزکان کرج برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیری ادامه داد: در این زمینه با اعتراض باشگاه ایرانجوان مقرر شد بازی دوم و خانگی ایرانجوان بوشهر برابر پاس همدان با تاخیری چند روزه به احتمال فراوان در سیزدهم مهرماه برگزار شود.

وی در ارتباط با برد تیمش مقابل سردار بوکان نیز گفت: این برد بازی نخست باعث نشاط در جامعه فوتبال استان و هواداران ایرانجوان شده و بازخورد خوبی نزد مدیران و مجموعه تیم داشته است.

وزیری یادآور شد: با این برد بدون شک بازیکنان با جدیت و انگیزه بیشتری به فکر بازی مقابل پاس همدان خواهند بود تا پیروزی دیگری را تقدیم هواداران تیم کنند.

وی افزود: از تمامی هوادارانی که در بازی نخست برابر سردار بوکان تیم را حمایت کردند قدردانی و امیدوارم در بازی‌های آینده شاهد حضور پررنگ تر آنها باشیم.

ایرانجوان بوشهر اکنون با ۳ امتیاز در رده نخست گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز(سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

قلعه نویی با برد در عشق‌آباد، به دنبال طلسم شکنی است زیرا تیم ملی فوتبال ایران تاکنون نتوانسته در خاک ترکمنستان برابر این تیم به برتری دست پیدا کند و چهار برد یوزها در برابر رقیب در ورزشگاه آزادی به دست آمده است. حاصل سه رویارویی ایران و ترکمنستان در خاک حریف ۲ برد برای سبزپوشان و یک تساوی بوده است.

از آخرین تقابل ایران با ترکمنستان در خاک این کشور در حدود یک دهه می گذرد. مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی بودند که از ابتدا در آن بازی به میدان رفتند. سردار آزمون نیز در ترکیب آن تیم حضور داشت و تک گل ایران را به ثمر رساند. دیدار آن سال شاگردان کی‌روش با ترکمن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888294

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی در عید
  • طلسم عجیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی فوتبال در نوروز
  • نوروزهای پیروز!
  • فردا روز متفاوتی مقابل ترکمنستان است