Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت‌ها پیش از آغاز دربی ۹۰ هوارداران مشتاق تماشای این دیدار در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از ساعت ۸ صبح امروز درهای ورزشگاه آزادی باز شد تا هودارانی که بلیت الکترونیکی تهیه کردند وارد ورزشگاه آزادی شوند.

در حال حاضر چیزی حدود دو تا سه هزار نفر خود را به ورزشگاه رساندند البته با ورود به مجموعه روی چمن‌های اطراف مجموعه ۱۰۰ هزار نفری نشسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماموران یگان‌ ویژه نظارت ویژه‌ای دارند تا افرادی که بلیت الکترونیکی دربی تهیه کردند وارد ورزشگاه شوند آن‌ها از ورود کسانی که بلیت الکترونیکی تهیه نکردند و کارت ملی به همراه ندارند جلوگیری می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دربی90 ورزشگاه آزادی بلیت دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ میلاد امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی

اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها امروز از عصر با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.‌ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059777 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و سپاهان آغاز شد
  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • جشن بزرگ میلاد امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی
  • جشن محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏