Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:36:38 GMT

خودروی امرپ طوفان در رژه نیروهای مسلح رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۳۳۰

خودروی امرپ طوفان در رژه نیروهای مسلح رونمایی شد

خودروی تاکتیکی ضد مین و ضد کمین (امرپ) طوفان ساخت صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خودروی تاکتیکی ضد مین و ضد کمین (امرپ) طوفان ساخت صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران در رژه ۳۱ شهریور نیرو‌های مسلح در تهران برای نخستین بار حاضر شد.

 

این خودرو در قالب ستون خودرویی نیروی زمینی سپاه در رژه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی اربعین حسینی اردبیل خطبه نماز جمعه نماز جمعه دفاع مقدس مراسم رژه رژه نیروهای مسلح رژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی(طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند) با رأی قاطع نمایندگان گفت: تصویب این طرح، هدیه خوبی به نیروهای مسلح و بدنه دفاعی نظام اسلامی بود که امروز از مجلس شورای اسلامی داده شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این طرح درست در سالروز تشکیل و تأسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین در زمانی به تصویب رسید که نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار، صلابت و قدرت مردم عزیز ما را به نمایش گذاشتند و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امروز دنیا به سمت جنگ های نوین و جنگ های زیستی می رود، خاطرنشان کرد: در این شرایط، تصویب چنین طرحی در مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور را در پیش دستی برای کسب قدرت بازدارندگی در جهت تنبیه دشمنان اسلام و ضمانت امنیت کشور، فراهم می کند. از نیروهای مسلح، وزارت دفاع و همه عزیزان حوزه دفاعی کشور و نمایندگانی که همدلانه این موضوع را همراهی کردند تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • موافقت قاطع مجلس با کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند نیروهای مسلح
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • تصویب کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در مجلس