Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی خاتمی در آئین رژه نیروهای مسلح استان زنجان که امروز یکشنبه /۳۱ شهریور ماه جاری/ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: امروز جمهوری اسلامی با تکیه بر توانمندی های خود به خودکفایی رسیده و از توان بالای رزمی، دفاعی و قدرت ایستادگی در مقابل دشمنان برخوردار است.

وی اظهار داشت: قدرت موشکی و پهبادی ایران همه جهان را مبهوت کرده است و امروز با توجه به توان نظامی و قدرت بازدارندگی بالا در  مقابل بی منطق ترین رئیس جمهوری آمریکا که فقط پول و شهوت را می بیند، ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مایه نجات، سربلندی، عزت و عظمت انقلاب و جمهوری اسلامی شده است، افزود: امروز بدون ایران، هیچ تصمیمی در منطقه عملی نیست و در واقع نقش تعیین کننده ای دارد که این قابل تحسین است.

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه راه و تکلیف ما در مقابل دشمنان دین و قرآن را سیدالشهدا معین کرده اند، گفت: اینکه لطف و نصرت الهی، شامل حالمان شد و دشمنان در برابر انقلاب و نظام اسلامی ایران،  خوار و زبون شدند در واقع پرتوی از عاشورا بود و امروز نیز اقتدار ایران در عرصه های علمی، فرهنگی و نظامی و قدرت دفاعی، رزمی و موشکی در پرتو این مکتب شکل گرفته است.

حجت الاسلام خاتمی، افزود: نسل امروز باید آگاه باشد که فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح با چنگ و دندان ایستاده و مقاومت و پایداری از خود نشان دادند که نتیجه آن،  عزت و سربلندی برای ایران و خوار و زبونی برای دشمنان اسلام بود.  

وی با تاکید براینکه ما تربیت شده مکتب عاشورا و سیدالشهدا هستیم، اظهار داشت: رزمندگان اسلام و ملت ایران در دوران دفاع مقدس، راه استقامت و مقاومت را در برابر تجاوزات رژیم بعث عراق و حامیانش، برگزیدند و تن به ذلت ندادند و اجازه ندادند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه دشمن که پیروزی انقلاب اسلامی را برنمی تابید برای دستیابی به اهداف شوم و نامشروع خود و شکست انقلاب و نظام جمهوری اسلامی،  جنگ نابرابری را بر کشور تحمیل کرد، افزود: اما ایران یک تنه در مقابل رژیم صدام که از سوی ۲  ابرقدرت شرق و غرب (شوروی و آمریکا) مورد حمایت مالی و نظامی قرار داشت، ایستاد و جبهه استکبار را مجبور به پذیرش شکست مفتضحانه کرد.

امام جمعه زنجان به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردی از دیار فقاهت، عرفان، تقوا، شجاعت و آزادگی برای سرنگونی طاغوت و طاغوتیان به پا خواست و مردم را به قیام علیه زورگویان و چپاولگران، دعوت کرد و شرق و غرب استعمارگر و سلطه طلب با پیروزی انقلاب، احساس خطر کرده و از همان زمان توطئه ها و نقشه های مختلف خود را برای شکست انقلاب بکار گرفتند اما به مقصود نرسیدند.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظامی هفته ی دفاع مقدس زنجان رژه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود

ماموستا رحیم عثمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دفاع جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای ایرانیان و تمامی منصفان عالم بود اظهار داشت: بی‌تردید کسانی که شرارت‌های رژیم صهیونیستی و یهود را دنبال می‌کنند از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرسند شدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک با این حرکت، هیمنه پوشالی یهود و استکبار جهانی درکوبیده شد و دل مسلمانان شاد شد.

امام جمعه اهل‌سنت سلماس گفت: امید است که با عنایت خداوندی، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دفاعی موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود