Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@03:54:47 GMT

آخرین وضعیت ساخت فیلم «کاور»

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۴۱۳

فیلم «کاور» به کارگردانی سروش محمدزاده در سکوت خبری ساخته شد و قرار است در هفته نیروی انتظامی از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.

اخبار فرهنگ و هنر - داستان این فیلم درباره محموله‌ای است که پلیس فرودگاه به آن مشکوک می‌شود و همین سرآغاز قصه پرفراز و نشیبی است که کریم خودسیانی آن را برمبنای واقعیت نوشته است و به سفارش پلیس پیشگیری ناجا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیریل ارجمند، کمند امیرسلیمانی، اتابک نادری، محمد رسول صفری، امیرحسین شام بیاتی، پروین ملکی و محمدرضا صولتی از بازیگران این فیلم هستند.

تهیه کنندگی این فیلم نیز با مسعود رجبیان است که پیش از این سابقه حضور در برنامه‌های مهمی همچون «ماه عسل»، «عصرجدید»، «نود»، «کودک شو» را داشته و این اولین تجربه تهیه کنندگی او در حیطه نمایشی به شمار می‌آید. همچنین کارگردان این فیلم محمدزاده پیش از این کارگردانی فیلم تحسین شده «چهارشنبه» را برعهده داشته و در تلویزیون نیز در مجموعه «دیوار به دیوار» به عنوان دستیار با سامان مقدم همراهی کرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امیریل ارجمند کمند اميرسليمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«النور کاپولا» فیلمساز و همسر فرانسیس کاپولا درگذشت

«النور کاپولا» فیلمساز آمریکایی که برای ساخت مستندی درباره ساخت فیلم معروف «اینک آخرالزمان» ساخته همسرش «فرانسیس فورد کاپولا» شناخته می‌شود در ۸۷ سالگی درگذشت.   به گزارش ایسنا، «النور کاپولا» فیلمساز آمریکایی که برای ساخت مستند برنده جایزه امی «قلب‌های تاریکی: آخرالزمان یک فیلمساز» درباره فرآیند دشوار ۲۳۸ روزه ساخت فیلم سینمایی «اینک آخرالزمان» ساخته همسرش «فرانسیس فورد کاپولا» شناخته می‌شود، در خانه خود در کالیفرنیا درگذشت.   مرگ «کاپولا» در بیانیه‌ای از سوی خانواده او به آسوشیتدپرس تایید شد.   النور کاپولا که شریک خلاق مادام العمر همسرش فرانسیس بود، در طول ساخت فیلم سینمایی «اکنون آخرالزمان» درباره جنگ ویتنام، فیلمسازی را آغاز کرد. مستند ساخته «النور کاپولا» به داستان ساخت این فیلم «این آخرالزمان» می‌پردازد که فیلمبرداری آن قرا بود طی مدت پنج ماه در فیلیپین انجام شود اما به دلیل مجموعه از مشکلات و چالش‌ها از جمله جایگزینی ستاره فیلم «هاروی کیتل» با «مارتین شین»، بروز طوفان‌های ویرانگر در لوکیشن فیلمبرداری و بستری شدن «مارتین شین» در فرآیند ساخت فیلم در بیمارستان به دلیل حمله قلبی، دوبرابر بیشتر طول کشید.   فیلمی که «النور کاپولا» در پشت صحنه فیلمبرداری کرد به مستند «قلب تاریکی: آخرالزمان یک فیلمساز» در سال ۱۹۹۱ تبدیل شد که ۱۲ سال پس از «اکنون آخرالزمان» در نهایت به سینماها راه یافت و هشت نامزدی اسکار را دریافت کرد و جایزه امی و نامزدی جوایز انجمن کارگردان آمریکا را دریافت کرد.   او در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه‌ای با ددلاین عنوان کرده بود: «آغاز ایده ساخت این فیلم برای من مطمئنا مستندسازی درباره فیلم «اینک آخرالزمان» بود. من در اوایل دهه ۷۰ چند فیلم هنری کوچک ساخته بودم، اما وقتی دوربین را در فیلیپین در دست گرفتم، مجذوب سینما شدم و بنابراین مستندهای مختلفی ساختم، زیرا همیشه عاشق فیلمبرداری بودم».   النور کاپولا در کنار همسرش فرانسیس فورد کاپولا


  کاپولا بعداً اولین فیلم داستانی خود را با نام «پاریس می‌تواند صبر کند» را نویسندگی و کارگردانی کرد، داستانی عاشقانه با بازی «دایان لین»، «الک بالدوین» و «آرنو ویار» که برای نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد. دومین فیلم او نیز با عنوان مجموعه درام «عشق عشق است» در سال ۲۰۲۰ ساخته شد.   «النور کاپولا» که در ۴ می ۱۹۳۶ در لس آنجلس به دنیا آمد، قبل از فارغ التحصیلی از دانشگاه کالیفرنیا در رشته طراحی کاربردی، در هانتینگتون بیچ بزرگ شد. او زمانی که به عنوان دستیار کارگردان هنری در فیلم «زوال عقل ۱۳» کار می‌کرد، با همسرش «فرانسیس فورد کاپولا» آشنا شد که ساخت اولین فیلم بلند خود را تجربه می‌کرد. این دو، در سال ۱۹۶۳ ازدواج کردند و دارای سه فرزند به نام  جیان کارلو سوفیا (کارگردان) و رومن کاپولا (نویسنده و تهیه کننده) هستند که فرزند بزرگ آنها جیان کارلو در سال ۱۹۸۶ در اثر یک سانحه در سن ۲۲ سالگی درگذشت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • مستند‌های چهارمحال و بختیاری برگزیده نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • حمایت برای ادامه حیات
  • همسر فرانسیس کاپولا درگذشت
  • «النور کاپولا» فیلمساز و همسر فرانسیس کاپولا درگذشت
  • «النور کاپولا» درگذشت