Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:59:07 GMT

امدادرسانی به ۱۸ مصدوم حادثه برخورد مینی بوس با تریلر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۴۶۵

امدادرسانی به ۱۸ مصدوم حادثه برخورد مینی بوس با تریلر

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی سلیمی درباره حادثه برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه تریلر  در محور اینچه برون به گنبد بعد از روستا قره ماخر، گفت: ساعت ۷ و ۴ دقیقه روز  شنبه برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه مینی بوس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امدادی جمعیت هلال احمر اعلام شد، بلافاصله سه تیم عملیاتی از پایگاه اینچه برون به محل وقوع حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۰ تن از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در مدت زمان کوتاهی به محل وقوع حادثه رسیده و عملیات امدادی را آغاز کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه در این حادثه ۲۶ تن حادثه دیده اند، یادآور شد: از این تعداد ۱۸ تن مصدوم شدند که ۲ تن از مصدومان به وسیله عوامل امدادی هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از کشته شدن ۱۵ نفر در این حادثه خبر داد.  

حسین زارعی افزود: هویت سه تن از این کشته ها به نام های اراز بیکه حاجی لی دوجی ۴۱ ساله زن،  محمد رئوف دوجی پنج ساله مرد و طواق قالمق ۷۳ ساله زن شناسایی شده است.

زارعی با بیان این روز یکشنبه  برای این افراد جواز دفن صادر می شود، گفت: بقیه جسدها به علت شدت سوختگی قابل شناسایی نیستند و با آزمایش ژنتیک و DNA شناسایی خواهد شد.

کد خبر 4725003

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی سلیمی حسین زارعی سانحه تصادف اینچه برون عملیات امداد و نجات شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آتش نشانی محسن حاجی میرزایی اربعین حسینی نیروی انتظامی محسن هاشمی آتش سوزی عملیات امداد و نجات سیدابراهیم رئیسی دادگاه شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: عصر امروز گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پیکان در کیلومتر ۱۷ جاده تاکستان - قزوین به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه در شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران پایگاه نرجه و ۶ مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

صبوری غیاثوند همچنین از مداوای سرپایی یکی از مصدومان حادثه دیده در صحنه تصادف خبر داد.

به گفته این مسئول، خودروی پیکان چندین مسافر کم سن و سال داشته که با گاردریل کنار خیابان برخورد کرده و به واژگونی خودرو منجر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش