Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@02:07:43 GMT

رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس/ دفاع همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۵۰۲

رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس/ دفاع همچنان ادامه دارد

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیجی و غیره امروز، 31 شهریورماه به میزبانی سپاه فجر فارس در بلوار پاسداران شیراز برگزار شد.
در این مراسم قبل از رژه یگان‌های پیاده، زرهی و موتوری استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و همچنین فرمانده سپاه فجر فارس سخنرانی كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم بر این نكته تأكید كرد كه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت فرماندهی كل قوا آمادگی كامل برای مقابله با هرگونه تهدید را دارند.
وی با بیان اینكه امروز مشاهده می‌كنیم كه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه كشورمان با دست پر در سازمان ملل متحد حاضر می‌شوند، گفت: بحمد الهی تمام مسئولان و خدمتگزاران نظام حول محور رهبر معظم انقلاب تلاش‌های هدفمندی را برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌كنند.
غیاثی با تأكید بر اینكه دفاع برای حفظ آرمان‌های امام و انقلاب همچنان ادامه دارد، گفت: ملت ایران و نیروهای مسلح همواره بر سر عهد و پیمانی كه با امام و شهدا بسته‌اند، ایستاده‌اند.
فرمانده ارشد سپاه در استان فارس ادامه داد: امروز همگی گوش به فرمان مقام معظم رهبری اهداف انقلاب را دنبال خواهیم كرد و در مقابل توطئه‌های دشمنان با اخلاص و آمادگی كامل و متحد ایستادگی می‌كنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي رژه نيروهاي مسلح هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6087986

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم