Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@14:26:30 GMT

پارسا پیروزفر بازیگر نقش مولانا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۵۳۱

پارسا پیروزفر بازیگر نقش مولانا شد

خبرگزاری آریا- نقش مولانا در فیلم “مست عشق” به پارسا پیروزفر رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی فیلم، حسن فتحی کارگردان “مست عشق” پارسا پیروزفر را به عنوان بازیگر نقش مولانا جلال‌الدین محمد بلخی برگزید و پیروزفر، به‌زودی جلوی دوربین خواهد رفت.
پس از گمانه زنی‌های رسانه‌ای در روزهای اخیر و توجه ویژه رسانه‌ها به این فیلم، با معرفی بازیگر نقش مولانا، پروژه “مست عشق” وارد مراحل پایانی پیش تولید خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همانگونه که پیشتر اعلام شد، فیلم تولید مشترک ایران و ترکیه است و به برشی از زندگی شمس و مولانا در شهر قونیه می‌پردازد. مهران برومند، تهیه کننده “مست عشق” است، فیلمنامه را فرهاد توحیدى و حسن فتحى نوشته اند و شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی بازی خواهد کرد.
بنا بر همین گزارش، طی فهرستی عوامل اصلی فیلم که جمعی از سینماگران ایرانی و ترکیه‌ای هستند نیز معرفی شدند:
جانشین تهیه کننده: شهرام زاهدى، مدیر فیلمبردارى: مرتضى پورصمدى، مدیر هنرى: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدوارى، سرپرست گروه کارگردانى: محمدرضا رستمى، دستیار اول و مدیربرنامه ریزى : فاتیح کُجا، مدیرتولید: تولگا توسون، طراح جلوه هاى ویژه میدانى: آیتکین یالچین، طراح بدلکارى: شاهین کاراکوش، سرمایه گذاران: شرکت سیماریا(simarya film production) و شرکت ای. ان. جی(ENG yepim medya)

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پارسا پیروزفر نقش مولانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی فیلم سینمایی «مست عشق» با انتشار بیانیه‌ای از تأخیر در اکران این فیلم سینمایی خبر داد.

در متن این اطلاعیه کوتاه آمده است: «به آگاهی علاقه‌مندان فیلم سینمایی «مست عشق» می‌رساند به علت بروز برخی مشکلات فنی در فرآیند آماده‌سازی فیلم سینمایی «مست عشق» و ضرورت حفظ کیفیت مورد نظر سازندگان، اکران فیلم با هماهنگی مدیر محترم اداره نظارت سازمان سینمایی و دبیر محترم شورای صنفی اکران، با یک هفته تأخیر از تاریخ پنجم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

امیدواریم آنچه به شما ملت عشق تقدیم می‌گردد، درخور نگاهتان باشد. شایسته ذکر است خرید بلیط از روز یک‌شنبه دوم اردیبهشت امکانپذیر خواهد بود».

لازم به یادآوری است، پیش از این قرار بود اکران فیلم «مست عشق» از ۲۹ فروردین در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند  به مقطعی از زندگی مولانا حکیم و شاعر نامدار ایرانی و شمس تبریزی می‌پردازد. در این فیلم  که در سال ۱۳۹۸ در ترکیه فیلمبرداری شد، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون ترکیه ایفای نقش می‌کنند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق