Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تقی مهری در تشریح این خبر اظهار کرد: تمامی مشمولان غیرغایبی که تمایل به شرکت در پیاده روی معنوی اربعین حسینی (ع) را دارند، می‌توانند بدون پرداخت وثیقه، مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

وی در خصوص نحوه خروج از کشور مشمولان برای سفر زیارتی کربلای معلی گفت: دانش آموزان، دانشجویان ، طلاب حوزه علمیه و دارندگان برگ آماده به خدمت بدون غیبت می بایست در بازه زمانی ۷ مهر ماه تا ۱۰ آبان ماه سال جاری از طریق درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

epolice.ir کدملی و کد سخا را وارد و درخواست خروج از کشور خود را ثبت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تصریح کرد: دارندگان برگ آماده به خدمت بدون غیبت در صورتی که تاریخ بازگشت به کشور آنان یک ماه قبل از تاریخ اعزام به خدمتشان باشد، می توانند به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند.

وی عنوان کرد: مشمولانی که در مهلت معرفی تعیین تکلیف وضعیت خدمتی هستند و قصد شرکت در این سفر معنوی را دارند، بدون نیاز به دریافت برگ آماده به خدمت، می توانند به صورت اینترنتی درخواست خروج از کشور خود را ثبت کنند.

سردار مهری گفت: آن دسته از مشمولان غیر غایبی که برای معافیت پزشکی، کفالت و یا موارد خاص اقدام کرده اند و درخواست آنان در سامانه وظیفه عمومی در حال بررسی است، می توانند برای خروج از کشور در این ایام، از تسهیلات فوق بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: مشمولان واجد شرایط قانون جریمه که حداقل نیمی از مبلغ جریمه را پرداخت کرده و اقساط معوقه ندارند نیز می توانند در این سفر معنوی شرکت کنند.

سردار مهری عنوان کرد: دارندگان معافیت موقت پزشکی و کفالت نیز تا یک ماه قبل از اتمام معافیت موقت می توانند برای خروج از کشور اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره۰۹۶۴۸۰و یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 4725172 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی سردار مهری سازمان وظیفه عمومی ناجا کربلای معلی اربعین 98 شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آتش نشانی محسن حاجی میرزایی اربعین حسینی نیروی انتظامی محسن هاشمی آتش سوزی عملیات امداد و نجات سیدابراهیم رئیسی دادگاه شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان

سازمان هواشناسی برای استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان هشدار سطح نارنجی وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به کشاورزان صادر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان از  رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و تگرگ در این مناطق خبر داد.

این بارش‌ها مخاطره جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی را به همراه خواهد داشت.

هشدار بارش‌های شدید در 5 استان

سازمان هواشناسی توصیه کرده مردم از رودخانه‌ها و مسیل ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع فاصله بگیرند. همچنین عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، بازگشایی دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف از دیگر توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری اقلام حجیم قابلیت جدید اصپاک در اصفهان/ خبرهای خوش در راه است
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • عده‌ای از طرف شبکه‌های تقلب اجیر شده‌اند که در کنکور غایب باشند | یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده‌ایم
  • رئیس سازمان سنجش: عده‌ای اجیر می‌شوند در جلسه کنکور غایب باشند
  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان