Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ابوالفضل جلیلی فیلم جدیدش را در شرایطی می سازد که همه کارهای پشت دوربین را خودش و دستیارش انجام می دهند.
به گزارش خبرگزاری آریا، ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما در گفتگویی درباره کار جدیدش خبر داد: فیلمی با نام «مسیر معکوس» را در دست ساخت دارم که تمام کارهایش را به همراه دستیارم علیرضا نوابی انجام می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، نام این فیلم سینمایی موقتی است و احتمالاً برای نمایش، عنوان آن تغییر خواهد کرد.
وی افزود: در این کار علاوه بر کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی، تدوین، طراحی‌صحنه، صدابرداری، فیلمبرداری را به اتفاق دستیارم انجام می‌دهم. درباره چرایی این کار هم باید بگویم که می‌خواستم کارم کاملا شخصی باشد تا بکر بودن آن حفظ شود، همچنین پولی که برای ساخت در اختیار داشتم جوابگوی ساخت یک فیلم پرعوامل نبود.
این فیلمساز تاکید کرد: برای تولید این فیلم سینمایی از بنیاد سینمایی فارابی وام گرفته‌ام و بخش دیگر هزینه‌ها را از سرمایه شخصی تامین می‌کنم. این فیلم در تهران و قم جلوی دوربین می رود و برای گرفتن تصاویر مورد نظر پنج ماه زمان صرف می شود.
جلیلی در پایان تاکید کرد: تمام بازیگران این فیلم سینمایی نوجوانان هستند و قصه نیز درباره نوجوانی است که آرزوهای بزرگ در سر دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ابوالفضل جلیلی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • «وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!
  • کارگردان «دلشکسته» فیلمی درباره فرمانده لوتی‌ها می‌سازد
  • رکوردشکنی تازه در سینمای ایران/«تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • ساخت مستند فرمانده لوتی‌ها