Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@08:47:37 GMT

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۳۱ شهریور ۹۸ + جدول

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۵۹۴

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۳۱ شهریور ۹۸ + جدول

به گزارش وانانیوز، 

بر اساس معاملات انجام شده  امروز (۳۱ شهریور۹۸) در بازار آزاد خودرو، قیمت ها با  روند افزایش و کاهشی همراه است؛ به طوری که تقریبا اکثر خودروهای پر فروش نسبت به دیروز  با تغییرهایی در قیمت همراه شده اند.

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، سمند ال ایکس با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد، هچنین پژو جی ال ایکس با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۵۷ میلیون تومان و دنا ۱۰۵ میلیون تومان معامله شدند که این عدد بیانگر افزایش متوسط یک میلیون تومانی در هر ۲ خودرو است. سایپا ۱۱۱ با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

پژو پارس و سراتو با کاهش یک میلیون تومانی به ترتیب به قیمت ۸۹ میلیون تومان و ۲۸۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شدند. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۷۴ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ معادل ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۲ معادل ۴۴ میلیون تومان، ساینا ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا ۲ معادل ۵۳ میلیون تومان، تیبا ۴۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو ۱۶۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۵۶ میلیون تومان، پژو صندقدار ۸۹ میلیون تومان، تندر پلاس دنده‌ای ۱۲۸ میلیون تومان، رانا ال ایکس ۷۵ میلیون تومان، رنو تندر ۹۰ معادل ۱۱۸ میلیون تومان و رنو ساندرو اتوماتیک ۱۶۵ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت نسبت به دیروز معامله شدند.

 

شما می توانید جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: نبض بازار بازار خودرو قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید خودرو هونگچی H۵ اعلام شد

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227516 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۸ فروردین ۱۴۰۳)+جدول