Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه دراستان امروز،31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، به آیاتی از قرآن کریم در خصوص مبارزه پیامبران با دشمنان که همواره تربیت‌شدگانی در مکتب توحید آنان را همراهی می‌کردند، اشاره کرد، گفت: سست نشدن در مقابل دشمن، عدم احساس ضعف جسمی و روحی و تن به ذلت و پستی و خواری ندادن ازجمله ویژگی‌های این انسان‌های همراه در جبهه‌های مبارزه حق علیه باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما هم در انقلاب اسلامی چهره حقیقت را دیدیم که چگونه امام راحل که کارشناس ارشد دین بودند، جلو افتادند و مردم به تبعیت از ایشان در حمایت از رهبر و مقتدای خود ایستادگی و مقاومت کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مردم به پشتوانه رهبری و در جریان انقلاب اسلامی به زندان رفتند، تبعید و اسیر و شهید شدند تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید، ادامه داد: اما دشمن نمی‌توانست باور کند این انقلاب و حکومت اسلامی به پیروزی رسیده، لذا هر لحظه با توطئه‌ای قصد از بین بردن آن را داشت.

وی یادآورشد: اما هرچه این انقلاب به جلو حرکت می‌کرد ثابت کرد جوهره آن غیرت، شجاعت، عدالت و مبارزه با فساد است و دشمن که تاب تحمل این آثار و برکات را نداشت، برای گرفتن این رسالت‌ها از ما جنگ را در دوران طفولیت انقلاب علیه ما به راه انداخت.

یعقوبی با بیان اینکه دفاع مقدس ثابت کرد که این انقلاب با دیگر انقلاب‌ها فرق جوهری دارد چراکه به وسیله پیوند عمیق ملت با دین، راه انبیا و اولیای الهی را تداوم بخشید، افزود: همین ویژگی‌ها کافی بود تا جبهه استکبار در مقابل جبهه اسلام ناب تشکیل شود.

وی بیان کرد: امروز دیگر شرق و غرب و شمال و جنوب معنا ندارد بلکه جبهه استکبار در مقابل جبهه اسلام صف‌آرایی کرده و می‌کند ولی به حمد الهی فتح‌ها و پیروزی‌های جبهه اسلام نشان داد جبهه استکبار در سراشیبی سقوط قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‎‌شمالی افزود: امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی ما به جهان صادر شده و همه این توفیقات به برکت خون شهدا و دفاع و حمایت همه‌جانبه ملت باصلابت ایران است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن جبهه اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد