Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیزاده مهاجم سابق استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص ارزیابی‌اش از دربی 90 اظهار داشت: من در هفت دربی بازی کردم و هر کدام که از روحی روانی و نتیجه‌گیری عملکرد ضعیف‌تری داشته در دربی بازی بهتری انجام داده است.

وی ادامه داد: استقلال می‌تواند در دربی پیروزی را کسب کند من در هر دو تیم بازی کردم و به این مساله افتخار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک علامت سوال بزرگ در ذهنم وجود دارد و آن هم این است که چرا پیشکسوتان باشگاه استقلال این همه از سرمربی تیم انتقاد می‌کنند.

علیزاده افزود: مربی آورده‌اند و او را انتخاب کرده‌اند و چرا اینقدر برایش حاشیه درست می‌کنند چه بخواهید چه نخواهید سرمربی تیم است یک مربی بزرگ به استقلال آمده و باید وی را حمایت کرد. یکی می‌گوید گردنم را می‌زنم اگر تیم قهرمان شود آن یکی هم می‌گوید سرمربی برف زمستان را نمی‌بیند بس است دیگر تا کی می‌خواهید از تیم انتقاد کنید.

مهاجم سابق استقلال در خصوص خاطره‌اش از دربی بیان داشت: دیگر یادمان نیارید همه می‌دانند چه بلایی سر من آمد هنوز هم بابت آن هند به مردم جواب می‌دهم حتی باعث شد تغییر چهره بدهم و با کلاه و نقاب در خیابان ظاهر شوم حتی یادم می‌آید حدود 70، 80 تا نامه به درب منزلم آمد نصف آن تقدیر و تشکر بود نصف آن فحش و ناسزا.

علیزاده درپایان گفت: آن موقع هنوز فضای مجازی اینقدر پیشرفت نکرده بود البته این هم از شانس من بود امیدوارم که این دربی بر خلاف بازی‌های قبلی پرگل و زیبا شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی علیزاده دربی90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان فصل بیست و سوم باید در ۶ دیدار به میدان برود که با توجه به رقابت این تیم با استقلال تهران در صدر جدول دیدارهای باقی مانده از حساسیت بسیار بالایی برای سرخ‌ها همراه است. پرسپولیس در این ۶ بازی باید به ترتیب برابر تیم‌های سپاهان، نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان به میدان برود.

بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد این تیم در لیگ برتر و دیدارهای باقی مانده اظهار داشت: خدا را شکر روند پرسپولیس رو به رشد بوده و آرامش خوبی در تیم حاکم است که باعث خواهد شد تا بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خود را در زمین بازی نشان دهند. «اوسمار ویه‌را» از زمانی که هدایت پرسپولیس را عهده دار شده، عملکرد خیلی خوبی داشته و با توجه به یارگیری که در نیم فصل صورت گرفت، این تیم به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شد.

پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود

او ادامه داد: پرسپولیس اگر با همین آرامش دیدارهای خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. مطمئن باشید که شاگردان اوسمار از پس سپاهان در هفته بیست و پنجم بر خواهند آمد و آن طرف تراکتور برابر استقلال امتیاز خواهد گرفت و پرسپولیس هفته آینده را با صدرنشینی به پایان خواهد رساند. شرایطی در تراکتور به وجود آمده که به نظرم بازیکنان این تیم منسجم‌تر از قبل بازی خواهند کرد تا در پایان فصل بتوانند در جایگاه مناسبی قرار گیرند و امیدوارم که استقلال در مقابل تراکتور نتواند به پیروزی دست یابد.

پرسپولیس مانند منچسترسیتی است

طاهرزاده افزود: اوسمار در مدت زمانی کوتاهی که در پرسپولیس حضور داشته توانسته جو رسانه‌ای که پیش از این علیه او بود را خنثی کند. روند بازی کردن این تیم خیلی خوب است و تعویض‌هایی که اوسمار در جریان بازی انجام می‌دهد باعث می‌شود تا نحوه نمایش بازیکنان دچار اُفت نشود. تیم پرسپولیس به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند، دقیقاً چنین عملکردی را ما در تیم منچسترسیتی انگلیس می‌بینیم که بازیکنان این تیم اصل ضد فوتبال عمل نمی‌کنند و از دقیقه یک تا ۹۰ مدام به دنبال رسیدن گل هستند که همین موضوع باعث خواهد شد تا هواداران نیز از عملکرد بازیکنان تیمشان رضایت داشته باشند.

ریکاوری اوسمار مانع از خستگی بازیکنان می‌شود

کارشناس فوتبال در رابطه با حضور پرسپولیس در جام حذفی گفت: مطمئناً اوسمار ریکاوری خوبی برای بازیکنان در نظر می‌گیرد و این مورد را در دیدارهای گذشته نیز اثبات کرده است. حضور نداشتن استقلال در جام حذفی به ضرر بازیکنان پرسپولیس نیست، به نظرم تیم استقلال اسیر حاشیه‌های درون باشگاهی شده و این موضوع به سود رقبای این تیم از جمله پرسپولیس خواهد بود. اگر به بازی دو تیم نگاه کنید متوجه خواهید شد که نحوه بازی کردن پرسپولیس بسیار زیبار تر از استقلال است، به عنوان مثال در بازی با شمس آذر داور چندین بار دچار اشتباه شد که از این موارد در بازی‌های این فصل استقلال زیاد شاهد بودیم با این رفتارها نمی‌شود همیشه در صدر ماند و بالاخره حق به حق دار خواهد رسید.

او در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاالله پرسپولیس امسال هم بر سکوی نخست فوتبال ایران خواهد ایستاد و بار دیگر شادی هواداران این تیم را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6084119

دیگر خبرها

  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است