Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@06:52:36 GMT

بدترین بارسلونای ۲۵ سال اخیر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۷۵۴

به گزارش ایسنا، بارسلونا شنبه شب در یک نمایش ضعیف با دو گل مغلوب گرانادا شد و سه امتیاز مهم این بازی را در هفته پنجم لالیگا از دست داد. این شکست گرانادا را به صدر جدول رساند. آبی اناری‌ها رکوردهای بدی را در این دیدار به ثبت رساندند. به گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) بارسلونا هیچ یک از بازی‌های خارج از خانه رسمی خود را در این فصل با پیروزی پشت سر نگذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق از سال ۱۹۹۸ رخ نداده بود. در آن زمان لوییس فان خال هدایت بارسا را بر عهده داشت.

شاگردان ارنستو والورده از پنج بازی در لالیگا تنها ۷ امتیاز کسب کردند که آمار فاجعه باری است و از سال ۱۹۹۴ این موضوع دیده نشده بود. یوهان کرویف در آن سال سرمربی تیم کاتالانی بود.

آبی اناری‌ها دیشب نخستین ضربه در چارچوب‌شان در دقیقه ۸۳ به ثبت رسید. تنها ضربه در چارچوب این تیم توسط لیونل مسی به سمت دروازه گرانادا زده شد. آخرین باری که بارسا در یک بازی ضربه در چارچوب نداشت به ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۴ بر می‌گشت. این اتفاق در دیدار برابر مالاگا رخ داد.

گرانادا  از سال ۱۹۷۲ با اختلاف دو گل بارسلونا را شکست نداده بود. این هشتمین بازی پیاپی خارج از خانه تیم کاتالانی بود که نتوانست پیروز شود. این تیم برابر سلتاویگو با دو گل شکست خورد. سپس در آنفیلد چهار گل دریافت کرد. در ادامه برابر ایبار ۲ بر ۲ مساوی کرد. والنسیا در فینال کوپا دل ری در سویا ۲ بر یک بارسا را شکست داد. اتلتیک بیلبائو در هفته نخست لالیگا یک بر صفر پیروز شد. در ادامه بارسا مقابل اوساسونا ۲ بر ۲ مساوی کرد. این تیم در دورتموند هم به تساوی بدون گل دست یافت و در نهایت مقابل گرانادا با دو شکست خورد. چنین آماری از سال ۲۰۰۱ دیده نشده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب بارسا از رئال در ال‌کلاسیکو، بسیاری کار ژاوی را تمام شده می دانند. در واقع خود او نزدیک به سه ماه پیش گفت که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت و در نشست های خبری اخیر خود نیز روی این تصمیم پافشاری کرده است.

در حالی که به نظر نمی رسد او تغییر عقیده بدهد، کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، شب گذشته در ال‌چرینگیتو ادعای حالبی مطرح کرد. او گفت در صحبت با یکی از اطرافیان نزدیک ژاوی مطلع شده که هنوز جدایی او قطعی نیست و ژاوی همچنان دوست دارد به کارش در بارسا ادامه دهد. 

او که تا 2025 قرارداد دارد و بندی نیز به او اجازه تمدید تا 2026 می دهد، حتی بعد از شکست برابر پی اس جی و رئال مصمم تر برای ادامه کار شده ولی برای ماندن شروطی دارد که آنها برای در جلسه با خوان لاپورتا مطرح خواهد کرد.

مدیریت بارسلونا به دلایلی چون مشکلات اقتصادی تمایلی برای جدایی ژاوی ندارند و معتقدند او در حال حاضر بهتر از هر کسی می تواند بارسلونا را هدایت کند. لاپورتا سعی دارد هر طور شده ژاوی را منصرف کند و حال به نظر می رسد ژاوی نیز بی میل به ماندن نیست.

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!