Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :عملیات عمرانی با هدف ساماندهی معابر منتهی به مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در شمال تهران اجرا شد.

به گزارش امتداد ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طرح عمران مدارس با هماهنگی اداره آموزش و پروش منطقه یک و بازدید مدیران اجتماعی نواحی ده گانه از سطح منطقه و بررسی وضعیت عمرانی مدارس، طبق اولویت و نیازسنجی به اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در همین راستا بیش از ۷ هزار تن آسفالت دستی در معابر پخش و ۲ هزار متر طول تکجدول، کانیو و…مرمت ،۲۶۵ دریچه نصب و ترمیم و… شد.
موسوی افزود : نقاشی ساختمان ، رنگ آمیزی و تعمیر سرویس های بهداشتی، تأسیسات ، آبخوری ها آسفالت محوطه و … از اقدامات اجرایی است.
شهردار منطقه یک آغاز سال تحصیلی جدید را مقارن با هفته دفاع مقدس دانست و گفت: این دوران یادآور تلاش ها، ایثارگری ها و جانفشانی های نسلی است که در بین آنان الگوهای بزرگی در عرصه ایثار و شهادت به جامعه معرفی شد و دانش آموزان این نسل به عنوان سرمایه های اصلی کشور باید در عرصه های علمی پر توان پیش بروند چرا که کشورها و ملت هایی که به تولید علم و تبدیل دانش به فن آوری مجهز شده اند صاحبان قدرت در تمامی زمینه ها هستند.
وی با اشاره به ارائه خدمات مراکز فرهنگی، آموزشی شهرداری منطقه یک به آموزش و پرورش گفت: مرکز علوم و ستاره شناسی، موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد – و دیگر مراکز فرهنگی شهرداری منطقه یک … آماده خدمات رسانی علمی به دانش آموزان است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در جهت ایمن سازی محور کمربندی شیراز، طرح های اصلاح هندسی در ورودی ها اجرا می شود تا خطرات ناشی از تصادف در کمربندی کاهش یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رضا محمدیان امروز، ۲۸ فروردین در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری منطقه ۵ شیراز، از تحول عمرانی در شهرداری منطقه خبر داد و گفت: تعداد زیادی از پروژه های منطقه ۵ در نیمه اول سال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته تعداد دیگری از پروژه ها در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، افزود: به پروژه های محرومیت زدایی در این منطقه توجه خاص شده است.

محمدیان بیان کرد: در این منطقه تمرکز ویژه ای بر پروژه های لوله گذاری، پیاده روسازی، فضای سبز و ایجاد راه های جدید شده است و همچنین پروژه های فرهنگی منطقه که شامل بازسازی ۴ مسجد بوده در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به عبور بخشی از کمربندی شیراز از این منطقه اظهار کرد: در جهت ایمن سازی محور کمربندی، طرح های اصلاح هندسی در ورودی ها اجرا می شود تا خطرات ناشی از تصادف در کمربندی کاهش یابد.

محمدیان با اشاره به تلاش های کمیسیون عمران در راستای پیشبرد پروژه های عمرانی در  سطح ۱۱ منطقه شهرداری، گفت: کمیسیون عمران همانند سال گذشته هر هفته در یکی از مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز یا سازمان ها و معاونت ها برگزار می شود تا ضمن آگاهی از درصد پیشرفت پروژه ها مشکلات بودجه یا فنی را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا روند عمرانی در شهر متناسب و با نگاهی عدالت حور به پیش رود، افزود: در راستای بهره برداری بهتر از زمان و فصل کار، شهرداران را مکلف کردیم تا پروژه هایی که در لیست بودجه قرار گرفته است را تا پایان اردیبهشت یا خردادماه وارد فاز اجرایی شوند و شروع پروژه های عمرانی به نیمه دوم سال واگذار نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد
  • اجرای بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های منتهی به شمال
  • برنامه شهرداری تهران برای ساخت ۲۶ تقاطع در سال جدید