Web Analytics Made Easy - Statcounter

میر لوحی گفت: فروش قولنامه ای آپارتمان های بناهای احداثی قبل از صدور پایان کار سبب اعتراض مودیان به پرونده های تشکیل شده مالیاتی شده است که یکی از دلایل این امر طولانی شدن صدور پایان کار است .

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سید محمود میر لوحی» در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورا گفت: طبق بررسی های به عمل آمده بخاطر فروش قولنامه ای آپارتمان های بناهای احداثی قبل صدور پایان کار، ممیزان مالیاتی خریداران را به صورت مستاجر تلقی کرده و موجبات اعتراض مودیان به پرونده های تشکیل شده را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یکی از دلایل اساسی این امر طولانی شدن صدور پایان کار به خاطر اخذ موافقت سازمان آتش نشانی می باشد که بایسته است با همکاری شهرداری تهران و سازمان امور مالیاتی و در راستای بهبود روند اخذ مالیات املاک در هیات های حل اختلاف مالیاتی، این نقیصه برطرف گردیده و زمینه لازم برای کاهش تعداد پرونده ها و تسریع وصول حقوق دولت و افزایش رضایت شهروندان فراهم شود.

 

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: فروش قولنامه ای آپارتمان های بناهای احداثی قبل از صدور پایان کار سبب اعتراض مودیان به پرونده های تشکیل شده مالیاتی شده است که یکی از دلایل این امر طولانی شدن صدور پایان کار است .

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی اردبیل دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح فعالیت های مسجدی کانون های مساجد میرلوحی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید امسال ۲ هزار حلقه میانی در محلات هدف بازآفرینی شهری شکل گیرد که سهم هر استان به طور متوسط ۶۰ حلقه میانی خواهد بود.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «محمد آیینی» در نخستین جلسه شورای نوسازی مسکن در سال جدید از هدف‌گذاری برای تشکیل ۲ هزار حلقه میانی خبر داد و گفت: به طور متوسط باید در هر استان ۶۰ حلقه میانی طی ۶ ماه نخست سال شکل بگیرد و لازم است ادارات کل استان‌ها تمرکز خود را بر این موضوع بگذارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه توجیه کردن و جلب اعتماد ساکنان بافت‌های فرسوده، کار نوسازی مسکن در این بافت‌ها را رونق می‌دهد، عنوان‌کرد: قرار است امسال به شکل سازمان یافته حلقه‌های میانی را شناسایی کرده و به آنان آموزش‌های لازم داده شود تا بتوانند به عنوان پلی میان ساکنان بافت‌های فرسوده و سرمایه‌گذاران عمل کرده و آن‌ها را به نوسازی تشویق کنند.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با بیان این که وزیر راه و شهرسازی نیز بر استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی در وزارتخانه با محوریت شرکت بازآفرینی شهری ایران تاکید دارد، تصریح‌کرد: پس از برگزاری گردهمایی «گروه‌های جهادی (حلقه‌های میانی) در راه و شهرسازی» که اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، چندین پویش مرتبط در همه محلات هدف کشور نیز برپا خواهیم کرد. هدف این است در سال جاری فعالیت‌ها مضاعف شده و حداقل ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در این بافت‌ها در دست نوسازی قرار گیرد.

آیینی با بیان اینکه در این راه باید از ظرفیت همه گروه‌های جهادی استفاده کنیم، ضمن تبریک روز ارتش اظهار کرد: ارتش یکی از ظرفیت‌های خوبی است که همیشه در حوزه محرومیت‌زدایی حضور پر رنگ داشته است و جلب همکاری این نهاد کمک بزرگی در این مسیر خواهد بود.

وی همچنین استفاده از توانایی‌های اعضای شوراهای شهر را از دیگر ظرفیت‌ها در این زمینه برشمرد و گفت: اعضای شوراهای شهر به شکل مستقیم با مردم در ارتباط هستند و می‌توانند در زمینه اطلاع‌رسانی بسیار مثمرثمر باشند. از سوی دیگر وزارت کشور نیز بر استفاده از ظرفیت سازمان امور اجتماعی کشور تأکید دارد و باید با برنامه‌ریزی از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، تشکیل و آموزش حلقه‌های میانی بسیار مهم است؛ زیرا هیچ ارتباطی نمی‌تواند به اندازه ارتباط چهره به چهره تأثیرگذار باشد.

تشکیل حلقه میانی در ۸۶ شهر

به گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، در این جلسه «سعید اسدی محجوب» مدیرکل دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی شهری ایران گزارشی از وضعیت تشکیل حلقه‌های میانی ارائه کرد و گفت: تا کنون در ۸۶ شهر و ۳۸۱ محله ۳۷۴ حلقه میانی تشکیل شده است.

توزیع ۴۴ هزار و ۸۷۵ مورد بسته تشویقی در محلات هدف

وی افزود: در ۲۶۱ محله هدف بازآفرینی شهری، تعداد ۴۴ هزار و ۸۷۵ مورد بسته تشویقی به صورت چهره به چهره بین ساکنان محلات هدف توزیع و اطلاعات لازم در خصوص انواع تسهیلات شهرسازانه و مالی برای نوسازی مسکن در اختیار آنان قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمادگی تهران در مقابل زلزله چقدر است؟ معاون وزیر راه: حدود ۱۰ میلیون نفر از جامعه ما زیر سقف‌ های ناپایدار زندگی می‌کنند چمران: خطر زلزله بیخ گوشمان است/ ساختمان‌ها باید نوسازی شوند

دیگر خبرها

  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • صدور ۱۲۴۰ سند مالکیت زراعی در سال گذشته
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی