Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ با برگزاری جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان کلاس اول ۲۴ هزار دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در سطح استان وارد مدارس شدند. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احمد ناصری صبح امروز در جشن شکوفه‌ها در مدرسه شهید رجبی اردبیل اظهار داشت: با برگزاری جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان کلاس اول 24 هزار دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در سطح استان وارد مدارس شده و نخستین سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نواخته شدن زنگ مهر در تمامی مدارس استان در روز نخست مهر خبر داد داد و گفت: 250 هزار دانش‌آموز در سطح استان فردا وارد مدارس شده و سال جدید را آغاز می‌کنند که تلاش و جدیت بر این بوده تا قبل از آغاز سال تحصیلی نیازها و کاستی‌ها را در مدارس برطرف کرده و برای حضور دانش‌آموزان مهیا کنیم.

240 هزار دانش‌آموز اردبیلی اول مهر راهی مدارس می‌شوند20 هزار دانش‌آموز اردبیلی از سرویس مدارس استفاده می‌کنند6800 دانش‌آموز اردبیلی نیازمند کمک‌های خیرین برای آغاز سال تحصیلی جدید هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ امسال 20 هزار مدیر و معلم در استان اردبیل در زمینه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان فعالیت خواهند کرد تا نسبت به تربیت و پرورش علمی، آموزشی در کنار آموزش‌های دینی، انقلابی، هنری، فرهنگی، میهنی و غیره بپردازند.

ناصری مدرسه‌محوری را سیاست مهم وزارت آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی 98-97 توفیقات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف به دست آورد و برای عملیاتی کردن اهداف کلی نظام از جمله سند تحول بنیادین و دوره‌های مختلف تحصیلی گام‌های ارزشمندی در استان برداشته شده است.

وی رویکرد آموزش و پرورش را در سال تحصیلی پیش رو، سیاست‌های قبلی وزارت متبوع که از سند تحول بنیادین نشات می‌گیرد، بر شمرد و افزود: وزیر  آموزش و پرروش در جلسه اخیر خود با مدیران کل استان‌ها، به موضوعاتی همچون متنوع کردن منابع مالی و افزایش سهم آموزش و پرورش از منابع کشور، تعامل سازنده با شرکای آموزش و پرورش، نوسازی و بهسازی فضای آموزش و پرورشی، اجرای سند تحول بنیادین و ارتقا جایگاه مدیریت آموزشگاهی به عنوان رهبر آموزشی تاکید داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مدارس استان اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در گرامیداشت این هفته در مدارس و مکان‌های فرهنگی استان با رویکرد ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان