Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@05:14:06 GMT

درخواست زیاده‌خواهانه عادل الجبیر از اروپا علیه ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۸۶۵

درخواست زیاده‌خواهانه عادل الجبیر از اروپا علیه ایران

به گزارش ایسنا، عادل الجبیر، وزیر مشاور عربستان در امور خارجه در گفت‌وگو با شبکه العربیه گفت: عربستان گزینه‌های متعددی برای پاسخ به حمله آرامکو دارد، گزینه های مناسب را در زمان مناسب اتخاذ خواهیم کرد، گزینه ها زیادند؛ دیپلماسی، قانونی و امنیتی.

الجبیر گفت: حمله به آرامکو بی سابقه بود و اقداماتی که بعد  از انجام تحقیقات باید انجام شود را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاری با واشنگتن بعد از حمله به آرامکو در سطح بالایی قرار دارد و دولت ترامپ از طریق تحریم‌ها موضع قوی علیه ایران اتخاذ کرد. ارتباط و تماس‌های مداوم و قوی با واشنگتن در رابطه با ایران داریم.

این مقام سعودی با طرح این ادعا که ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی جنگ علیه عربستان را آغاز کرده است افزود: اگر دست داشتن مستقیم ایران در حمله به آرامکو ثابت شد این کشور باید پیامدهایش را متحمل شود.

وی در ادامه با طرح این ادعا که رفتارهای ایران علیه ما خصمانه و برخلاف قوانین و اعراف بین‌المللی است افزود: هیچ کس جنگ را نمی‌خواهد و این گزینه باید آخرین گزینه باشد.

الجبیر همچنین با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم گفت: رفتار کشورهای اروپایی با ایران باید قاطع‌تر باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نماینده اسرائیل در شورای امنیت برای فعال‌سازی مکانیزم ماشه علیه ایران (فیلم)

نماینده اسرائیل در شورای امنیت مدعی شد:حمله دیشب ایران یه اسرائیل یک اقدامی بود که کل منطقه را می توانست به جنگ بکشاند. ایران به زودی به قابلیت هسته‌ای دست خواهد یافت.

به امضا کنندگان برجام می‌گویم مکانیزم ماشه را همین امروز فعال کنید همه تحریم‌های ممکن را درباره ایران وضع کنید.ما امروز نیاز داریم چرچیل‌ها رهبر جهان باشند نه چمبرلین ها.

ما در محاصره نیروهای نیابتی ایران هستیم. ما حق قانونی داریم که انتقام بگیریم؛ ما قورباغه در آب جوش نیستیم، ما ملتی از شیرها هستیم و ما خاموش نمیمانیم. ما از آمریکا و دیگر شرکای خود که کنار ما بودند تشکر می کنیم.شورای امنیت باید ایران را محکوم کند.

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی (فیلم) پدافند اسرائیل چند روز می‌تواند مقابل موشک‌های ایران دوام بیاورد؟ پاسخ ژنرال اسرائیلی (فیلم) لحظه انفجار یک خودرو در نتانیا - اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • اسرائیل گزینه‌های خوبی در برابر ایران ندارد
  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس
  • چرا اسرائیل هیچ گزینه خوبی برای پاسخ به ایران ندارد؟
  • اسرائیل: به حمله سپاه پاسخ می‌دهیم | درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید| تهران به اسرائیل پیام داد
  • اسرائیل: به حمله سپاه پاسخ می‌دهیم | درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید
  • درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • درخواست نماینده اسرائیل در شورای امنیت برای فعال‌سازی مکانیزم ماشه علیه ایران (فیلم)