Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، هنرستان 18 کلاسه نیکان کاوه با اعتبار 30 میلیارد ریال یکی از این مراکز آموزشی بود که به همت حاج ابراهیم عسگریان، در سه طبقه و با زیربنای 3هزار مترمربع ساخته شده و مجهز به چند کارگاه فنی اعم از مکانیک، برق، مخابرات و کتابخانه و آزمایشگاه است.

همچنین مدرسه 6 کلاسه صدرا با اعتبار 20 میلیارد ریال در ساختمانی سه طبقه به همت حاج حسن سمیعی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح هنرستان نیکان کاوه، با قدردانی از خیران مدرسه‌ساز استان، گفت: انصافا خیران عزیز در حوزه مدرسه‌سازی از تمام وجود مایه گذاشته‌اند و در اکثر شهرهای استان شاهد ساخت و ساز مدارس خیّرساز هستیم.

علیار راستگو وجود خیران را در سطح استان ظرفیتی بزرگ دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی داریم از خیران استان در حوزه امنیتی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز استفاده کنیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: مصادف شدن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس بسیار پرخیروبرکت است؛ چرا که دانش‌آموزان سال تحصیلی را با یادآوری حال و هوای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت آغاز می‌کنند.

راستگو با تاکید بر تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های جدید انقلاب، گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهاد اصلی باید با کمک سایر ارگان‌ها از جمله سپاه و بسیج در این حوزه تلاش مضاعفی انجام دهد.

وی افزود: دانش‌آموزان باید بدانند که امنیت و آرامش امروز کشور و اقتدار ایران اسلامی مدیون شهدایی است که در جنگ تحمیلی بدون هیچ گونه چشم‌داشتی جان خود را فدا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در سفر به شهرستان بناب در فضایی صمیمی با فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جنگ تحمیلی مخابرات معاون معاون سیاسی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد