Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@22:52:52 GMT

تمام بلیت‌های دربی ۹۰ فروخته شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۹۰۳

تمام بلیت‌های دربی ۹۰ فروخته شد

با ثبت‌نام ۵۷ هزار نفر هوادار استقلال و پرسپولیس در سامانه بلیت فروشی الکترونیکی، فرآیند فروش بلیت داربی ۹۰ به پایان رسید.

با اتمام فروش ۵۷ هزار بلیت دربی ثبت‌نام ۵۷ هزار نفر هوادار استقلال و پرسپولیس در سامانه بلیت فروشی الکترونیکی، فرآیند فروش بلیت دربی ۹۰ به پایان رسید.

با اتمام فروش ۵۷ هزار بلیت داربی به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس و پر شدن ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه آزادی، سایت سامانه بلیت فروشی الکترونیکی بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که تقسیم‌بندی بلیت‌های داربی ۹۰ با تصمیم شورای تامین استان تهران، ۵۰-۵۰ بود، سهم هر تیم ۲۸ هزار و ۵۰۰ بلیت بود که در ساعت 6 صبح روز یک‌شنبه به صورت کامل فروخته شد.

سهمیه بلیت پرسپولیسی‌ها شنبه ساعت 23 تمام شد و سهمیه استقلال نیز یک‌شنبه قبل از ساعت 6 صبح به پایان رسیده است.

علاوه بر این ۵۷ هزار بلیت، ۲۱ هزار صندلی ورزشگاه آزادی خالی مانده که سهمیه بلیت سازمان‌ها و ارگان‌ها، باشگاه‌ها و غیره از محل این صندلی‌ها تامین خواهد شد.

ورزشگاه آزادی بعد از نصب صندلی‌ها کمی بیش از ۷۸ هزار نفر ظرفیت دارد.

علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های سراسر کشور پیش از این به ایسنا اعلام کرده بود که برای داربی در مجموع ۵۷ هزار بلیت فروخته خواهد شد و هواداران تا ساعت شش صبح روز یکشنبه فرصت دارند نسبت به تهیه بلیت داربی اقدام کنند. او همچنین تاکید کرده بود که هر زمان، تمام ۵۷ هزار بلیت در نظر گرفته شده برای داربی فروخته شود، سامانه فروش بلیت بسته می‌شود.

وی به هواداران شهرستانی هم توصیه اکید کرد که تحت هیچ شرایطی امکان فروش بلیت در محل ورزشگاه آزادی وجود ندارد و کسانی که اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی نکنند از جلوی درب ورزشگاه اجازه ورود نخواهد داشت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران

در حالیکه اجرای نمایش «گالیله» از فردا شب، ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، بلیت ‌فروشی این اثر نمایشی ، به دلیل ممنوع‌الفعالیتی یکی از بازیگران این نمایش متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، گروه اجرایی این نمایش توضیح دادند که این مساله به دلیل سوءتفاهم رخ داده و در حال پیگیری هستند تا این مشکل برطرف شود. آنان همچنین عنوان کردند که با همه پیگیری‌هایی که برای حل این مشکل انجام می‌دهند، شخص دیگری را به عنوان جایگزین او در نظر دارند.

ظهر امروز، سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ماه شهاب حسین‌پور، کارگردان نمایش «گالیله» با همراهی فرهاد آییش، نورا هاشمی، صدف اسپهبدی و شهروز دل‌افکار، بازیگران این اثر نمایشی به ارایه توضیحاتی درباره نمایش «گالیله» پرداختند.

در این نشست پرسشی درباره توقف بلیت‌فروشی این نمایش مطرح شد و در پاسخ به آن فرهاد آییش توضیح داد که این مساله به دلیل مشکلی است که برای یکی از بازیگران رخ داده و عنوان شده که او ممنوع‌الفعالیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ" استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران