Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نجیمی گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم ۱۴۴۱بیش از ۳۶۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان یزد اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس از دوران بی نظیر تاریخ انقلاب اسلامی است که برکات آن تا همیشه در این کشور جاری و ساری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تقدیر از رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس افزود: نیاز امروز کشور نیز همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس است.

نجیمی در ادامه با آرزوی قبولی طاعات و توسلات عزاداران حسینی در دهه اول محرم در تبیین برنامه های این اداره کل در دهه اول محرم گفت: اعزام مبلغ از برنامه های اصلی این اداره کل در مناسبت های ملی و مذهبی از جمله ماه محرم است.

وی تصریح کرد: در همین راستا  و در قالب طرح محرم 1441 و با هماهنگی های صورت گرفته در دهه اول ماه محرم 367 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان اعزام شده اند.

نجیمی تصریح کرد: از مجموع مبلغین و مبلغات اعزامی 189 مبلغ بومی و 178 مبلغ غیر بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی  بوده اند که به مسا جد، تکایا، هیئات و ... اعزام شده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: اعزام مبلغ و مبلغه نقش مؤثری در تبیین نهضت سرخ حسینی و احیای سیره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان در مبارزه با فساد، ظلم و ستمگری دارد.

وی اجرای طرح محتوایی عملیات محرم 1441 را از دیگر برنامه های این اداره کل اعلام کرد و گفت: در قالب این طرح 8 گروه از اقشار تاثیرگذار شامل مداحان، هیئات، شعرا، مبلغات، مبلغین و ... به مدت 4 روز در خصوص طرح هم سرنوشتیم، بیانیه گام دوم انقلاب از آموزش های لازم بهره منده شدند.

نجیمی تصریح کرد: همچنین در آستانه ماه محرم گردهمایی طلایه داران عرصه فرهنگ دینی و تبلیغ با حضور مبلغین و مبلغات و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: برگزاری جلسات با هیئات مذهبی، اعضای شورای هیئات مذهبی، اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی، دستگاه های مرتبط، سرکشی از مراسم هیئات و ... از دیگر فعالیت های صورت گرفته در دهه اول محرم بوده است.

وی در پایان از تمامی مردم درالعباده یزد به ویژه هیئات عزاداری، مداحان، شاعران، مبلغین و مبلغات که در دهه اول محرم با حضور فعال خود زمینه ساز ایجاد شور و شعور حسینی در سطح استان بودند تشکر کرد و افزود: مردم استان یزد بار دیگر ثابت کردند که با تمام وجود پای کار اهل بیت (ع) ایستاده اند و لقب حسینیه ایران برازنده این استان و مردم ولایتمدار آن است.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل هفته دفاع مقدس مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس فعالیت های مسجدی اربعین حسینی کانون های مساجد شبستان یزد سازمان تبلیغات اسلامی یزد اعزام مبلغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند

میلاد حبیبی نیا در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان در شهرستان عسلویه عنوان کرد: مسئول اصلی سوادآموزی در شهرستان‌ها و مناطق شخص مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق هستند.

وی تاکید کرد: لذا می‌بایست با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی اقدامات لازم را به منصه ظهور بگذارند. 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلفی تحصیلی سوادآموزی جذب شده اند.

حبیبی نیا به بررسی وضعیت عملکردی شهرستان‌ها و مناطق در خصوص تحقق حجم ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته؛ شهرستان‌ها و مناطق دیر، سعدآباد، دشتستان، بوشهر و گناوه بیشترین درصد عملکرد را در خصوص تحقق حجم ابلاغی در زمینه جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در طرح‌های آموزشی حوزه سوادآموزی داشته اند.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به ضرورت همگامی تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، خاطر نشان کرد: ترسیم چشم‌انداز این اداره کل برای رسیدن به استان عاری از بی سواد و محروم از سواد در افق ۱۴۰۴ منوط به همراستایی و تلاش مضاعف همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • مراقب نیش ها باشید!
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام