Web Analytics Made Easy - Statcounter

30 درصد از پرونده های سالمندان تحت حمایت بالای 60سال در کمیته امداد منطقه 19 تهران به مرکز نیکوکاری صاحب الزمان واگذار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سامانی،رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران در نشست با مدیرعامل مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج) به برون سپاری پرونده های سالمندان بالای 60 تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: طبق اجرای احکام برنامه ششم توسعه کمیته امداد در مرحله اول طرح برون سپاری پرونده های سالمندان بالای 60 سال به زودی حداقل 30 درصد از پرونده های سالمندان تحت حمایت این نهاد به مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج)  واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در واقع پیشخوان کمیته امداد در محله ها هستند،افزود: احیای سنت‌های حسنه اسلامی احسان و نیکوکاری، توسعه مشارکت‌های محلی، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، نظارت‌های مردمی و معتمدان محلی در توزیع کمک ها بین نیازمندان واقعی از مهمترین اهداف برپایی مراکز نیکوکاری است.  سامانی با بیان اینکه هم اکنون 450 خانوار دارای پرونده سالمند بالای 60 سال هستند، بیان کرد: از این تعداد 347 پرونده برای سالمندان زن بالای 60 سال و مابقی برای مردان است. رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران یادآور شد: برون سپاری پرونده های سالمندان بالای 60 سال با اولویت سالمندان دارای پرونده تک نفره، بیماران صعب العلاج و زمین گیر به زودی با همکاری مرکز نیکوکاری صاحب الزمان اجرا می شود. وی به نقش مددکاران مراکز نیکوکاری در ارائه خدمات به جامعه هدف اشاره و تأکید کرد: تعامل با مددکار کمیته امداد برای اخذ تبادل نظر و ارائه خدمات به سالمندان، کسب اطلاعات برای نحوه نگهداری از فیزیک پرونده ها و اسکن مدارک در سیستم جامع حمایتی کمیته امداد، شناسایی و نیازسنجی خانوارهای سالمند،برنامه ریزی و سرکشی از منزل سالمندان، پیگیری و رسیدگی به ارتقاء وضعیت بهداشت و سلامت سالمندان،همکاری در توزیع بسته های حمایتی تأمین شده از سوی امداد و سایر مبادی، تلاش در جهت ارتقاء سطح امید به زندگی و نشاط دربین سالمندان از جمله نقش های مددکاران در مراکز نیکوکاری است. سامانی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با فعالیت مرکز نیکوکاری صاحب الزمان  در محله شهرک شریعتی زمینه سازی کاهش فقر و در اولین گام برنامه ششم توسعه برون سپاری خدمات به سالمندان بالای 60 سال هر چه بهتر در سطح این منطقه فراهم شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بهرام اسدی بیان داشت: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه پنج روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

اسدی افزود: هدف گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف گذاری اولیه رقم خورد.

وی یادآور شد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند