Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@22:10:36 GMT

قهر سیدجلال حسینی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۰۲۹

قهر سیدجلال حسینی تکذیب شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران از جمع بازیکنان اصلی تیمش برای دیدار با صنعت نفت آبادان خط خورد، به دلیل مصدومیت نیز بازی با تیم فوتبال استقلال را از دست داد تا سرخپوشان با زوج کنعانی زادگان و خلیل زاده مقابل شاگردان استراماچونی حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، شایعاتی منتشر شد که سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم قهر کرده که تکذیب شد. محسن خلیلی، سرپرست پرسپولیس در این باره بیان کرد که این موضوع صحت ندارد و برخی‌ها به دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند. حسینی بزرگ تیم ما است و نقش رهبری دارد و اینکه او قهر کرده کذب است.

بیشتر بخوانید: درگیری لفظی کالدرون و استراماچونی در نشست خبری

همچنین گابریل کالدرون آرژانتینی نیز از نقش مهم سید جلال حسینی در تیمش گفت و اظهار کرد: سیدجلال یکی از بازیکنان بزرگ در داخل زمین و بیرون زمین است. او همیشه کنار ما بوده و الگوی خوبی به عنوان کاپیتان تیم است. حسینی چه داخل و چه بیرون از زمین به ما کمک کرده است.

در پایان لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: برنامه‌های فرهنگی سازمان لیگ برای شهرآورد ۹۰

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال

مدافع تیم فوتبال تراکتور حداقل یک ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال تراکتور در بازی برابر ذوب‌آهن از ناحیه همسترینگ آسیب دید، مصدومیتی که منجر به دوری او از میادین خواهد شد.

خمس از تراکتور جدا شد

 

این مصدومیت باعث می‌شود تا حسینی حداقل یک ماه از میادین فوتبال دور باشد. با این آسیب‌دیدگی حسینی حداقل بازی با نساجی، ذوب‌آهن، استقلال و فولاد را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر