Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@09:04:12 GMT

عربستان برای نخستین بار نفت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۰۳۷

عربستان برای نخستین بار نفت وارد کرد

عربستان سعودی به منظور جبران کسری نفت خود در پی هدف قرار گرفتن تاسیسات آرامکو برای نخستین بار اقدام به واردات این ماده ارزشمند کرد.

به گزارش مشرق، «ناصر الدویله» یک فعال کویتی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «وزارت نفت عراق از فروش بیست میلیون بشکه (فرآورده‌های نفتی) به عربستان به منظور تامین بنزین، گازوئیل و سوخت هواپیما در ایستگاه‌های سوخت خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چرا با حمله به آرامکو قیمت نفت ۱۰۰ دلار نشد؟ اهمیت شاهرگی به اسم "تنگه هرمز" +عکس

پیش از این نیز پایگاه اینترنتی اس اند پی گلوبال پلاتس به نقل از برخی منابع آگاه نوشت: عربستان سعودی، بزرگترین صادرکننده نفت خام جهان در پی حملات اخیر به تاسیسات نفتی آرامکو برای تامین کمبود عرضه نفتی خود چشم به خرید نفت خام از عراق دوخته است.

پس از حمله گسترده پهپادی به تاسیسات نفتی عربستان در روز شنبه هفته گذشته، تولید روزانه ۵.۷ میلیون بشکه از نفت عربستان متوقف شد. این کشور هم اکنون از ذخایر نفتی خود برای تامین مشتریانش استفاده می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن واردات نفت عربستان سعودی نفت عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!

تعداد بازدید : 196 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1104 کارشناس عراقی در مناظره با یک کارشناس صهیونیست، در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه عراقی درباره جنگ تمام عیار ایران و پیرامون حمله به مراکز هسته‌ای ایران گفت: «اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!» مواضع این کارشناس عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • گاردین:ایران و اسرائیل را از آستانه جنگ بزرگ دور کنید / حمله به تاسیسات هسته ای ایران تشدید تنش خواهد بود
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • عربستان اخبار منابع اسرائیلی را تکذیب کرد
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت