Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله عملیات های ارتش یمن علیه مزدوران سعودی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی عملیات جدیدی را علیه مزدوران سعودی در الجوف ترتیب دادند.

طبق اعلام رسانه های خبری، این عملیات در جبهه «المصلوب» در الجوف انجام شد.

یمنی ها در جریان این عملیات شماری از عناصر مزدور سعودی را به قتل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4725285

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن رژیم سعودی جنگ 2015 یمن ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران شرکت نفت آرامکو عربستان عراق نتانیاهو سوریه فلسطین روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی

ارتش سومالی با انجام عملیاتی در جنوب این کشور ۵۰ تروریست گروه الشباب را کشت و شماری دیگری را مجروح و اسیر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای ویژه ارتش سومالی «دنب» با همکاری مردان مسلح وابسته با دولت ایالتی جوبالند واقع در جنوب این کشور  عملیاتی انجام داد که به کشته شدن 50 تروریست وابسته به الشباب از جمله دو سرکرده این گروه منجر شد.

در این عملیات، تعدادی از عناصر وابسته به الشباب مجروح و اسیر شدند و یگان مین روبی ارتش شماری از مین های کاشته شده را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سومالی، این عملیات نظامی مشترک در جریان پاکسازی روستاهای اطراف رودخانه جوبا واقع در اقلیم « جوبا سفلی » انجام شد.

کشته شدن 27 تروریست الشباب در جنوب سومالی

ارتش سومالی چند روزی است که در ایالت جوبالند عملیات خود را علیه الشباب شروع کرده به طوری که دو روز قبل از کشته شدن 30 تروریست خبر داده است.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال 2004 شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب « حسن شیخ محمود » به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • حماس: کرانه باختری و قدس اشغالی علیه اشغالگران به پا خیزند
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • یونیسف: کشتار کودکان در غزه باید متوقف شود
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران