Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@11:44:08 GMT

رصد مستمر سامانه توزيع مجدد كارت سوخت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۱۴۱

رصد مستمر سامانه توزيع مجدد كارت سوخت

خبرگزاری آریا- مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری شرکت ملی پست گفت: پنل اختصاصی توزیع مجدد کارت سوخت (فعال در سامانه رهگیری)باجه های معطله به منظور تسریع دریافت درخواست ارسال مجدد متقاضیان، به صورت مستمر رصد می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محسن وطن پرست با اعلام این مطلب افزود: به محض ثبت درخواست ارسال مجدد توسط متقاضی و اطمینان متصدی از وجود کارت سوخت در باجه معطله و انطباق شماره VIN نمایش داده شده در سامانه و شماره درج شده روی پاکت کارت سوخت، نسبت به تعیین نوع کارت مبلغ دار (نو شماره ) یا بدون مبلغ از طریق سامانه اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، پس از آن پیامکی با مضمون " درخواست شما مورد تایید قرار گرفت. لطفا به منظور پرداخت الکترونیکی هزینه مربوطه، از طریق سامانه رهگیری اقدام شود" به متقاضی ارسال می شود تا پس از واریز شدن وجه، کارت سوخت دوباره وارد چرخه توزیع شود.
وطن پرست اظهار داشت: با توجه به ضرورت تسریع در ارسال کارت های سوخت معطل مانده در پست، این کارت ها به صورت پست پیشتاز به آدرس اعلام شده، ارسال خواهد شد.
براساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی، برای تحویل کارت های سوخت نو شماره و GSB می بایست مبلغ 100 هزار ریال پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزیع كارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: اقدامات این منطقه در پشتیبانی و تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت، میزان نواقص قطعات ۵۷ جایگاه سوخت فعال در غرب خراسان رضوی را به زیر یک درصد رسانده است.
حمید مظفری نژاد گفت: کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند این منطقه به عنوان یکی از ۱۰ کارگاه موجود در ۳۷ منطقه نفتی کشور، از سال ۱۴۰۰ به همت واحد سامانه هوشمند سوخت و مهندسی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به رفع نقص از هزار و ۸۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و پین پد منطقه سبزوار در سال گذشته افزود: در این چهارچوب هزار و ۵۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و ۳۰۰ پین پد با همت متخصصان سامانه در این کارگاه رفع نقص شده و در مدار توزیع سوخت قرار گرفته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • درخواست مجدد برای ذکر «نام مادر در کارت ملی»
  • خزعلی: درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار