Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوازی امیدوار است استقلال فاتح دربی شود.

طرفداری- پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال می‌گوید مسابقه دربی، حکم مرگ و زندگی را برای استراماچونی دارد و نباید این بازی را از دست بدهد.

محمد نوازی،‌ پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر گفت:

دربی، بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله به خاطر حساسیت‌های موجود دربی است و تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند.

او ادامه داد:

استقلال و پرسپولیس چون هنوز هماهنگی‌های لازم را به دست نیاورده اند، نمی‌توانند با عالی‌ترین کیفیت به میدان بیایند و این مساله کار را سخت می‌کند. ما چه بخواهیم، چه نخواهیم دربی حاشیه‌های منحصر به فرد خودش را دارد و حال و هوای خاصی دارد و نتیجه دربی در همان شرایط به دست می‌آید. نمی‌توان شرایط جدول دو تیم را ملاک اصلی قرار داد و مسائل مختلف دیگری در این مساله دخیل هستند.

نوازی درباره استقلال گفت:

استقلال تیم جوانی است و تا به حال تغییرات زیادی داشته است اما این انگیزه برای بازیکنان جوان وجود دارد که بتوانند با حضور در دربی بتوانند خوشان را ثابت کنند و عملکرد موفقی داشته باشند. این بازی برای استراماچونی حکم مرگ و زندگی دارد و اگر در این بازی بخواهد تعللی ایجاد شود، کار برای این مربی در ادامه خیلی سخت خواهد شد. استقلال نباید این بازی را از دست بدهد. هواداران هم این بازی را خیلی دوست دارند و اگر تیمشان همه بازی‌ها را ببازد دوست دارند در دربی پیروز باشد.

او درباره مصدومیت دیاباته و محرومیت فرشید اسماعیلی گفت:

دیاباته که دچار مصدومیت شد و اتفاقی بود که دست ما نبود اما فرشید اسماعیلی حقش در بازی قبلی اخراج نبود. این اشتباهات داوری است که هم برای تیم‌ها دردسرساز و هم برای داوران، مشکل‌ساز است. داوران باید بیشتر دقت کنند و ناعادلانه و عجولانه تصمیم نگیرند. متاسفانه بعضی داورها را جو می‌گیرد و موجب می‌شود که تصمیم‌های نادرستی بگیرند.

نوازی در پایان درباره نتیجه داربی گفت:

نتیجه دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ۹۰ دقیقه بازی است و هزاران اتفاق مختلف می‌تواند در جریان بازی رخ دهد که در نتیجه بازی اثرگذار است. امیدوارم بازی خوب و باکیفیتی از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و اگر بردی هم در این بازی در کار باشد برای استقلال رقم بخورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اظهارداشت: ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر به وزیر ورزش، از ایشان به خاطر اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در بازی فوتبال و حمایت از حریم بانوان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بی شک رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود و توانمندی در رفع آسیب و حل مساله نه پاک کردن صورت مساله است.

گفتنی است؛ در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک، اقدام جیمی جامپ دختر بی حجاب و واکنش دوازه‌بان استقلال مورد توجه رسانه‌ها و بسیاری از افراد قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال