Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@17:27:37 GMT

قیمت روز پرفروش‌ترین خودروهای داخلی + جدول

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۱۹۳

قیمت روز پرفروش‌ترین خودروهای داخلی + جدول

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس معاملات انجام شده  امروز (۳۱ شهریور۹۸) در بازار آزاد خودرو، قیمت ها با  روند افزایش و کاهشی همراه است؛ به طوری که تقریبا اکثر خودروهای پر فروش نسبت به دیروز  با صعود و نزول در قیمت همراه هستند.

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، سمند ال ایکس با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد، هچنین پژو جی ال ایکس با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۵۷ میلیون تومان و دنا ۱۰۵ میلیون تومان معامله شدند که این عدد بیانگر افزایش متوسط یک میلیون تومانی در هر ۲ خودرو است. سایپا ۱۱۱ با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

پژو پارس و سراتو با کاهش یک میلیون تومانی به ترتیب به قیمت ۸۹ میلیون تومان و ۲۸۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شدند. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۷۴ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ معادل ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۲ معادل ۴۴ میلیون تومان، ساینا ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا ۲ معادل ۵۳ میلیون تومان، تیبا ۴۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو ۱۶۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۵۶ میلیون تومان، پژو صندقدار ۸۹ میلیون تومان، تندر پلاس دنده‌ای ۱۲۸ میلیون تومان، رانا ال ایکس ۷۵ میلیون تومان، رنو تندر ۹۰ معادل ۱۱۸ میلیون تومان و رنو ساندرو اتوماتیک ۱۶۵ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت نسبت به دیروز معامله شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول

قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، تحت تاثیر التهابات روز گذشته و جهش نرخ ارز، صعودی گزارش می‌شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، صعودی گزارش می‌شود. رشد قیمت خودروهای داخلی با تاثیر گرفتن از التهابات منطقه در شب شنبه آغاز شده، اما باز هم افزایش چندانی در بازار مونتاژی‌ها دیده نمی‌شود.

نرخ دلار با بازگشایی از صبح روز گذشته، قیمت‌های عجیب‌وغریبی را به خود دید، اما با رسیدن به ساعات پایانی، سرانجام کاهشی شد و در کانال‌های پایین‌تر آرام گرفت. بنابراین در صورتی که تنش‌ها بیش از این تشدید نشود می‌توان انتظار داشت که دولت بتواند نرخ ارز را در کوتاه‌مدت کنترل کند.

بر اساس قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز رشد ناچیزی دارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، صعودی گزارش می‌شود.

پراید وانت ۱۵۱ تنها پراید درحال تولید شرکت سایپا به شمار می‌رود که از صبح امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و با ۳۵۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای با مدل ۱۴۰۳ برخلاف دیگر محصولات بازار چهار میلیون تومان افت قیمت دارد و به نرخ ۴۵۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ساینا S اتوماتیک یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده‌اتومات بازار داخلی است که از صبح امروز پنج میلیون تومان گران شد و به کانال ۵۰۳ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU۵ یکی از محصولات محبوب بازار داخلی به شمار می‌رود که از سال گذشته و با انتشار خبر توقف تولید آن، پیوسته کانال‌های بالاتر را فتح می‌کند و هم‌اکنون با رشد ۲۰ میلیون تومانی به کانال ۹۰۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم در برخی از موارد، رشدهایی را تجربه می‌کند اما اکثر محصولات تغییر چندانی ندارند.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری جزو ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار شناخته می‌شود که با رشد هشت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته سرانجام به نرخ ۸۶۵ میلیون تومان رسید.

هایما S۵ اتوماتیک ۶سرعته کراس‌اوور مونتاژی ایران‌خودرو به شمار می‌رود که رکورددار رشد قیمت در بازار مونتاژی‌هاست. این خودرو از صبح امروز ۵۰ میلیون تومان رشد قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S۵ نیوفیس یکی از محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که ۱۵ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو هفت‌نفره کراس‌اوور گران‌قیمت بهمن‌موتور نیز رشد ۱۰ میلیون تومانی دارد و با دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • قیمت خودرو ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ سورن پلاس ۲۳ میلیون تومان گران شد
  • تغییرات قیمت خودرو در روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / خودروی داخلی گران شد
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین +جدول
  • فهرست جدید از ۳۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها
  • جهش قیمت خودرو عجیب شد/ آخرین قیمت سمند، تیبا، ساینا، دنا و شاهین + جدول