Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-دونالد ترامپ دموکراتهای کنگره آمریکا را متهم به راه انداختن یک "عملیات تعقیب موهومات" دیگر علیه او به بهانه گفت‌وگوی تلفنی‌اش در ماه ژوئیه با رئیس جمهور جدید اوکراین و تلاش برای محافظت از جو بایدن در پرونده اعمال نفوذ او بر دولت اوکراین به منظور پیشبرد منافع پسرش در این کشور کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در چند توئیت به گزارشهای اخیر رسانه‌ها در مورد شکایت یک عضو جامعه اطلاعاتی آمریکا از او به دلیل وجود محتوای نگران کننده در گفت‌وگوی تلفنی ماه ژوئیه وی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین و همچنین گزارش در مورد اینکه او در این گفت‌وگوی تلفنی از رئیس جمهور اوکراین خواستار تحقیق درباره اتهامات فساد هانتر بایدن، پسر دوم جو بایدن در فعالیتهایش در خاک این کشور شده، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه هیل، دونالد ترامپ در این توئیتهایش دموکراتها را متهم به راه انداختن یک "عملیات شکار موهومات" جدید علیه خود و همچنین تلاش برای محافظت از بایدن و پسرش در برابر هر گونه تحقیقات از طریق جنجال آفرینی درباره این گفت‌وگوی تلفنی او با رئیس جمهور اوکراین کرد.

او در یکی از این توئیتهایش نوشت: حالا که دموکراتها و رسانه‌های اخبار دروغ در هر یک از دیگر دسیسه‌های شکار موهوماتشان به در بسته خورده‌اند، دوباره می‌خواهند یک عملیات جدید دیگر را که مثل بقیه آنها خنده‌دار است و میتوانید آن را عملیات "شکار موهومات در اوکراین" بخوانید به راه بیندازند و همزمان هم می‌خواهند از جو بایدن خوابالو محافظت کنند ولی باز هم شکست خواهند خورد!

ترامپ پیش از این نیز در اظهاراتی گفت، موضوع مکالمه او با رئیس جمهور اوکراین اهمیتی ندارد و گفت‌وگوهای او با رهبران کشورهای جهان "همواره مناسب هستند".

او گفته است: مهم نیست که من در این گفت‌وگو درباره چه چیزی بحث کردم. اما به شما می‌گویم که یک نفر باید درباره حرفهای جو بایدن تحقیق کند.

ترامپ در توئیتهای دیگرش تاکید کرد، بحثهای او با ولودیمیر زلنسکی "کاملا خوب و عادی" بوده‌اند.

ترامپ رسانه‌های خبری مطرح در آمریکا را متهم به خودداری از پوشش خبری روابط بایدن با دولت سابق اوکراین و تلاشهای او برای وادار کردن مقامهای این کشور در سال 2016 به اخراج یک دادستان ارشد در راستای پیشبرد منافع یک شرکت متعلق به پسر جو بایدن کرد.

او نوشت: رسانه‌های اخبار دروغ و شریکشان یعنی حزب دموکرات، می خواهند تا جایی که میتوانند به موضوع درخواست جو بایدن از دولت اوکراین برای اخراج دادستانی که درباره پسر او تحقیق می‌کرده و تهدید این دولت به عدم دریافت یک حجم بالای پول از آمریکا در صورت عمل نکردن به این درخواست نزدیک نشوند بنا بر این می‌آیند و درباره من و گفت‌وگوی کاملا خوب و عادی‌ام با رئیس جمهور جدید اوکراین داستان سر هم می‌کنند.

او در ادامه گفت: دراین گفت‌وگو هیچ چیزی که اشکالی به آن وارد باشد گفته نشد. اما از طرف دیگر موضوع آن درخواست جو بایدن یک فاجعه کامل و تمام عیار است. رسانه‌های اخبار دروغ این حقیقت را می‌دانند اما نمی‌خواهند درباره آن گزارش دهند!

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد: ایران به دلیل ضعف دولت واشنگتن به اسرائیل حمله کرد.

به گزارش مهر، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن